شماره جدید «تجارت‌فردا» فردا منتشر می‌شود

شماره ویژه «تجار‌ت‌فردا» برای رصد و پیش‌بینی اقتصاد ایران/اقتصاد ایران در سال پایانی دولت یازدهم به کدام سو می‌رود؟

کدخبر: ۱۵۰۶۵۸
پرتیراژترین هفته‌نامه اقتصادی کشور در شماره ویژه‌ای به صورت مفصل به رصد اقتصاد ایران در نیمه نخست امسال پرداخته و در پیش‌بینی وضعیت اقتصاد به این سوال پاسخ داده که اقتصاد ایران در سال پایانی دولت یازدهم به کدام سو می‌رود؟

به گزارش اقتصادنیوز، پرتیراژترین هفته‌نامه اقتصادی کشور در شماره ویژه‌ای به صورت مفصل به رصد اقتصاد ایران در نیمه نخست امسال پرداخته و در پیش‌بینی وضعیت اقتصاد به این سوال پاسخ داده که اقتصاد ایران در سال پایانی دولت یازدهم به کدام سو می‌رود؟

در روی جلد این شماره تجارت‌فردا با تیتر «هزار راه نرفته» آمده است: 11 ماه مانده به پایان عمر دولت یازدهم، مهمترین پرسش پیش‌روی تحلیلگران این است که اقتصاد ایران به کدام سو می‌رود؟ جهت‌گیری اقتصاد ایران در ماه‌های پیش‌رو، نه‌تنها برای آحاد اقتصادی که برای کنشگران سیاسی هم حائز اهمیت است. دولت روحانی اگر در ماه‌های پیش‌رو، تحرکی تازه به اقتصاد بدهد، نتیجه‌اش را در انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده خواهد دید. اما موضوع این است که اقتصاد ایران در پیچیده‌ترین دوران پنج دهه گذشته به سر می‌برد و انبوهی از مشکلات عمیق و ریشه‌دار، کار را برای گذار از این دوران سخت کرده است. در این مجموعه سعی کرده‌ایم تصویری از وضع موجود و شرایط پیش‌روی اقتصاد ایران ترسیم کنیم.

«هم‌گرایی برای هم‌افزایی» نیز عنوان دیگری است که در این مجله برجسته و اشاره شده این عنوان مربوط به گفتاری از مسعود نیلی، مشاور ارشد اقتصادی رئیس جمهور درباره اجماع در سیاست‌گذاری اقتصادی است.

«سه کلید برای هزار قفل» عنوان دیگری است که در این مجله برجسته و اشاره شده این عنوان مربوط به گفتاری از اکبر کمیجانی، قائم مقام بانک مرکز ی درباره اقتصاد سیاسی سیاست‌گذاری پولی است.

همچنین محمد طبیبیان، محمد مهدی بهکیش، موسی غنی‌نژاد و غلامعلی فرجادی نیز در این شماره در یک میزگرد به رصد وضعیت اقتصاد ایران و پیش‌بینی وضعیت آن در ماه‌های آینده پرداخته‌اند.

شماره 190 هفته‌نامه تجارت‌فردا سه‌شنبه پیش‌رو یعنی 9 شهریور ماه به همراه روزنامه دنیای‌اقتصاد توزیع می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید