توسط هیئت تطبیق مجلس صورت گرفت

تایید الگوی جدید قراردادهای نفتی/ مجلس، عدم مغایرت IPC با قوانین بالادستی را اعلام کرد

کدخبر: ۱۵۲۰۸۷
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از ابلاغ الگوی قراردادهای جدید نفتی از سوی رییس مجلس شورای اسلامی به دولت خبرداد و گفت: هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین، الگوی قراردادهای جدید نفتی را بررسی و عدم مغایرت آن با قوانین بالا دستی را اعلام کرد.
تایید الگوی جدید قراردادهای نفتی/ مجلس، عدم مغایرت IPC با قوانین بالادستی را اعلام کرد

اسدالله قره خانی از ابلاغ الگوی قراردادهای جدید نفتی از سوی رییس مجلس به دولت خبرداد و گفت:هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین، الگوی قراردادهای جدید نفتی را با قوانین بررسی کرد و عدم مغایرت آن با قوانین بالا دستی و توصیه های مطلعین و منتقدان اعلام شد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت منطبق با الگوی مذکور قراردادهای جدید نفتی را تنظیم می کند، افزود:قاعدتا ملاحظاتی در هر قراردادی وجود دارد و با ارزیابی توان شرکت ها،میزان انتقال تکنولوژی، میزان سرمایه گذاری و فعالیت در مناطق جغرافیایی قرارداها متفاوت است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:دولت در مصوبه سوم نیز دغدغه منتقدان و دلسوزان نظام را اعمال کرد و هیئت تطبیق مصوبات با بررسی ها، الگوی IPC را منطبق با قوانین بالادستی اعلام کرد و در همین راستا نظارت بر قراردادها بر اساس بندهای مندرج در الگو صورت خواهد گرفت.

منبع: خانه ملت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید