رئیسی: افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق کالا ندارد/ قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است

کدخبر: ۶۴۱۴۳۳
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور تاکید کرد که شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است.
رئیسی: افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق کالا ندارد/ قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان سمنان، با حضور در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی سمنان با بیان این‌که « محور کار، تولید است» افزود: شکل گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است. افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق کالا ندارد. قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است.

خبر مرتبط
رئیسی یک نیروگاه مهم افتتاح کرد

اقتصادنیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری امروز فاز دوم نیروگاه برق سمنان به ظرفیت ۳۶۶ مگاوات در قالب طرح توسعه این نیروگاه را افتتاح کرد.

جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان که در دولت مردمی به چرخه تولید بازگشته‌اند، با حضور رئیس جمهور برگزار شد. با بازگشت این تعداد واحدهای راکد به چرخه تولید در استان سمنان در بخش‌های صنعتی و معدنی، کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی و خدمات بازرگانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ میلیارد ریال، برای بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

همچنین با ۲۰۱ واحد تولیدی احیای شده در استان سمنان، تعداد کل واحدهای تولیدی احیا شده در دولت مردمی به عدد ۸ هزار و ۳۱۵ رسید. رئیس جمهور همچنین در حاشیه این مراسم از غرفه برخی شرکت‌های تازه احیا شده که در محل کارخانه کاشی‌سازی هفت آسمان برپا شده بود، بازدید کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید