ضارب 3 دانش آموز آملی دستگیر شد+جزئیات

کدخبر: ۶۴۲۵۱۷
اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری ضارب 3 دانش آموز آملی خبر داد.
ضارب 3 دانش آموز  آملی دستگیر شد+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

خبر مرتبط
دستگیری باند حرفه ای جعل اسناد و مدارک در کرمانشاه

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک باند حرفه ای جعل اسناد و مدارک در شهرستان کنگاور و کشف مقدار زیادی اسکناس و مدارک جعلی خبر داد.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید