واکنش عربستان به کشف گورهای جمعی در بیمارستان‌های غزه

کدخبر: ۶۴۲۵۳۰
اقتصادنیوز: وزارت خارجه عربستان تداوم بدون بازدارندگی جنایت‌های اسرائیل در غزه را محکوم کرد.
واکنش عربستان به کشف گورهای جمعی در بیمارستان‌های غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این وزارتخانه همزمان با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشف گورهای جمعی در بیمارستان‌های این باریکه با صدور بیانیه‌ای جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد که آخرین آن کشف گورهای جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب غزه است.

خبر مرتبط
واکنش اسرائیل به گورهای دسته‌جمعی خان‌یونس

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد گور‌های جمعی کشف شده در غزه کار این رژیم نبوده است.



اداره دفاع مدنی در غزه اعلام کرد شمار اجساد پیدا شده در گور جمعی بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس به ۲۸۳ تن رسیده است که ارتش رژیم صهیونیستی پس از ارتکاب جنایت‌های بسیار از آن عقب‌نشینی کرد.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه خود اعلام کرد ناکامی جامعه جهانی در فعال‌سازی مکانیسم‌های پاسخگویی در قبال نقض قوانین بین‌المللی توسط رژیم اشغالگر، منجر به نقض بیشتر و تشدید فجایع و ویرانی‌های انسانی خواهد شد.

به نوشته روزنامه رای‌الیوم، عربستان بار دیگر از جامعه بین‌الملل خواست مسئولیت خود را برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان غزه بر عهده بگیرد و این رژیم را برای قتل عام‌هایی که مرتکب شده است، مجازات کند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که طبق آمار فلسطین و سازمان ملل متحد، حدود ۱۱۲ هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند و نیز قحطی و ویرانی عظیم بر جای گذاشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید