حادثه امنیتی در یمن/ کشتی آمریکایی هدف قرار گرفت

کدخبر: ۶۴۲۸۵۶
اقتصادنیوز: منابع خبری از وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن خبر دادند.
حادثه امنیتی در یمن/ کشتی آمریکایی هدف قرار گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس(آمبری) امروز اعلام کرد گزارشها مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در فاصله ۱۵ مایلی دریایی جنوب غرب عدن واقع در یمن دریافت کردیم.

شب گذشته نیز «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

خبر مرتبط
جدیدترین ادعای سنتکام در خلیج عدن/ موشک بالستیک یمن رهگیری شد!

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد پنجشنبه مدعی شد که با یک موشک بالستیک ضد کشتی و چهار پهپاد نیروهای یمنی مقابله کرده است.

ارتش یمن حملات پهپادی و موشکی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را در دریای سرخ در همبستگی با فلسطینی‌ها در غزه انجام می‌دهد. این حملات که تقریبا به صورت روزانه انجام می‌شود، شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی را مجبور کرده تا به جای عبور از تنگه باب المندب مسیر طولانی‌تری را که هزینه بیشتری نیز دارد، انتخاب کنند.

خبر مرتبط
ارتش یمن، ائتلاف آمریکایی را به زانو درآورد

اقتصادنیوز: مقام دولت نجات ملی یمن مورد حمایت انصارالله بامداد پنجشنبه گفت: آمریکا و انگلیس از مقابله با حملات ارتش یمن ناتوان هستند.

در واکنش به حملات ارتش یمن، آمریکا و انگلیس حملاتی را علیه مقرهای ارتش یمن انجام داده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید