این آپارتمان‌ها در تهران پرتقاضا شد+ جدول

کدخبر: ۶۴۱۴۱۳
اقتصادنیوز: برخلاف بازار خریدوفروش ملکی که فایل‌های ناقص ته‌نشین می‌شوند و سخت به فروش می‌رسند، در بازار اجاره سرعت اجاره رفتن فایل‌های ناقص بالاتر است.
این آپارتمان‌ها در تهران پرتقاضا شد+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بررسی‌ها نشان می‌دهد که تا به این زمان از اولین ماه سال، عرضه زیادی در بازار رهن و اجاره در فروردین رخ نداده و روند اجاره دادن بخشی از فایل‌های سال گذشته به امسال کشیده شده است.

برخلاف بازار خریدوفروش ملکی که فایل‌های ناقص ته‌نشین می‌شوند و سخت به فروش می‌رسند، در بازار اجاره سرعت اجاره رفتن فایل‌های ناقص بالاتر است چراکه بخشی از مستاجران بودجه‌ای متناسب با واحدهای تماما امکانات را دارند و یا قصد دارند موقعیت مکانی خود را در منطقه دلخواهشان حفظ کنند.

خبر مرتبط
بهره‌برداری از دو هزار واحد مسکن در این استان

اقتصادنیوز: در جریان دور دوم سفر رییس‌جمهوری و هیات دولت به استان سمنان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی این استان در قالب نهضت ملی مسکن افتتاح شده و به‌بهره‌برداری خواهد رسید.

بنا به مشاهدات اکوایران از فایل‌های اجاره‌بهای واحدهای 150 تا 200 متری منطقه 1 تهران که منطقه‌ای لوکس و اعیان‌نشین است و طرفداران خاص خودش دارد، متوسط رهن واحدهای با مشخصات مذکور این منطقه در اسفند، 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده و این مقدار در فروردین سال جاری تغییر محسوسی نداشته و به نظر می‌رسد فعلا افزایشی را در این منطقه شاهد نبوده‌ایم.

در محله آجودانیه، رهن کامل آپارتمانی 154 متری و 23 سال ساخت، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و در محله فرشته نیز، رهن کامل واحدی 185 متری و 14 سال ساخت، 2 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

در دزاشیب، برای آپارتمانی با 200مترمربع زیربنا و 30 سال عمربنا، 450 میلیون تومان رهن و 45 میلیون تومان اجاره در نظر گرفته شده است.

اجار

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید