ادعای تسنیم درباره انحلال یک موسسه مالی دیگر

کدخبر: ۶۱۳۱۲۶
اقتصادنیوز: مدیرکل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی گفت: توسعه منحل شد، نور هم که تعیین تکلیف شده، مجمع موسسه کاسپین هم باید به روز شود، آخرین مجمع این موسسه هم برگزار شده و براساس تصمیمات بانک مرکزی تکلیف این موسسه مشخص می‌شود.
ادعای تسنیم درباره انحلال یک موسسه مالی دیگر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛ حسین صدقی مدیرکل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی با حضور در برنامه میز اقتصاد گفت: اصلاح نظام بانکی سالهاست جزو تکالیف بانک مرکزی مطرح می شود از سال 97 این موضوع به صورت جدی‌تر پیگیری می شود؛ در برنامه ریزی های انجام شده ناترازی بانک ها مشخص شد و موسسه نور هم ناترازی داشت و به همین منظور بانک مرکزی نسبت به انتقال این موسسه به بانک بزرگ و دارای پشتوانه اقدام کرد.

صدقی درباره موسسه بعدی که باید تعیین تکلیف شود، افزود: توسعه منحل شد، نور هم که تعیین تکلیف شده، مجمع موسسه کاسپین هم باید به روز شود، آخرین مجمع این موسسه هم برگزار شده و براساس تصمیمات بانک مرکزی تکلیف این موسسه مشخص می شود.

مدیرکل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی درباره بانکی که قرار بود در کنار سه موسسه مذکور تا پایان سال تعیین تکلیف شود، گفت: رویکرد بانک مرکزی اصلاح است؛ در اینکه بانک ناتراز داریم هیچ شکی نیست ولی رویکرد بانک مرکزی اصلاح بانک هاست و برهمین اساس نیز برنامه اصلاحی برای بانک ها در نظر گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید