دور دنیا

تغییر فاز قیمت درهم امارات و لیر ترکیه؛ ریال عمان گران شد/ طلسم حج عمره شکست

کدخبر: ۶۷۳۴۰۵
اقتصادنیوز: بازار ارز امروز شاهد افزایش قیمت‌هاست و قیمت ریال عربستان در بازار ارز تهران افزایش 114 تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و 15886 تومان قیمت گذاری شد.
تغییر فاز قیمت درهم امارات و لیر ترکیه؛ ریال عمان گران شد/ طلسم حج عمره شکست

به گزارش اقتصادنیوز، قفل آغاز سفر حج عمره قرار است سرانجام شکسته شود و شاهد حضور دوباره حجاج ایرانی در سرزمین وحی باشیم. براساس آنچه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است،‌ پس از پیگیری‌های صورت گرفته از فردا ۲۸ شهریور پرواز‌های حج عمره برقرار می‌شود.

به گفته شمس الدین فرزادی پور، پروازهای عمره از فردا آغاز می‌شود و تا یک ماه قبل از انجام عملیات حج تمتع ادامه خواهد داشت. در حال حاضر تنها شرکت هواپیمایی که پرواز‌های حج عمره را انجام می‌دهد،‌ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است و در حال حاضر باتوجه به تعداد زائرانی که از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده از ۲۸ شهریور ماه تا ابتدای فرودین ماه ۱۷۱ هزار زائر به سرزمین وحی در قالب حج عمره اعزام خواهد شد.

طبق آنچه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرده است: «در حال حاضر پروازهای حج عمره از طریق یک فروند هواپیما در قالب دو پرواز به حج عمره اعزام خواهند شد.»

پروازهای حج عمره در حالی قرار است دوباره برقرار شود که پیش تر در ۱۳ دی‌ سال 1402 قرار بر آغاز دوباره اعزام حجاج به سرزمین وحی پس از هشت سال وقفه بود؛ اما به دلیل دریافت نشدن مجوز نهایی و لازم برای ورود هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران به کشور عربستان و فرودگاه جده، این پروازها لغو شد. اعلام خبر برقراری سفر حجاج به عربستان، فرصت مغتنمی را در اختیار آن دسته از زائرانی قرار داده است که نتوانستند سال گذشته عازم حج شوند،‌ به همین منظور در دور دنیای امروز به مرور قیمت ارز رسمی عربستان در بازار تهران خواهیم پرداخت که یکی از الزامات مهم سفر محسوب می شود.

قیمت ریال عربستان امروز 26 شهریور 1403

امروز قیمت ریال عربستان در بازار ارز تهران افزایش 114 تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و 15886 تومان قیمت گذاری شد.

آخرین قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق هم پیام آور خبر جدیدی برای معامله گران نبود و با حفظ ثبات و پافشاری بر نرخ روزهای گذشته معاملات را به پایان رساند. هر دینار عراق در پایان امروز 45 تومان قیمت گذاری و خرید و فروش شد.

قیمت امروز درهم امارات در بازار

درهم امارات در حالی شاهد به پایان رسیدن مبادلات ارزی در بازار تهران بود که رشد 119 تومانی را تجربه کرد. هر درهم در عصر امروز و در حالی که بازار بسته شده بود، 16366 تومان ارزش گذاری شد.

نرخ برابری درهم امارات و دلار آمریکا هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 3.67 بود.

قیمت درهم امارات

نرخ امروز ریال عمان

امروز قیمت ریال عمان هم روندی جز افزایش را در پیش نگرفت، هر ریال در پایان مبادلات ارزی 155250 تومان نرخ گذاری شد تا صعود قیمت 1130 تومانی را نسبت به آنچه در معاملات روز گذشته تجربه کرده بود، داشته باشد.

قیمت لیر ترکیه در بازار

معاملات بازار ارز تهران برای لیر ترکیه در حالی امروز سپری شد که صعود قیمت را تجربه کرد. هر لیر امروز 1750 تومان خرید و فروش شد تا 10 تومان گران شود.

نرخ برابری لیر ترکیه و اسکناس آمریکایی هم امروز در بازار به 0.031 رسید.

لیر ترکیه

آخرین قیمت درام ارمنستان

امروز قیمت درام ارمنستان در بازار ارز تهران رشد یک تومانی را تجربه کرد و به اصطلاح اهالی بازار رنج بود، واحد پول رسمی کشور ارمنستان 154 تومان مبادله شد.

نرخ منات آذربایجان امروز

قیمت منات آذربایجان در بازار ارز تهران هم شیب صعودی را تجربه کرده است و با افزایش 250 تومانی نسبت به روز گذشته، 35030 تومان خرید و فروش شد.

منات آذربایجان

قیمت لاری گرجستان در بازار

لاری گرجستان در بازار ارز تهران به مانند سایر ارزها پیشروی کرد و با افزایش ارزش 100 تومانی که داشته است، 22240 تومان خرید و فروش شد.

نرخ امروز بات تایلند

در تایلند هم نوسانات مانند کشورهای مرور شده افزایشی بود و هر بات در حالی بازار امروز را به پایان رساند که رشد قیمت هفت تومانی را تجربه کرد و 1781 تومان معامله شد.

قیمت امروز رینگیت مالزی

امروز همچنین قیمت رینگیت مالزی هم صعود نسبی را تجربه کرد و در عصر امروز به 13990 تومان رسید تا در مقایسه با روز گذشته افزایش 240 تومانی داشته باشد.

خلاصه معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از نوسان افزایشی قیمت ها داشت و به جز دینار عراق که ثبات قیمت را تجربه کرد؛ سایر قیمت ها صعود کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید