رصد «اقتصادنیوز» از بازار خودروهای خالی

شنای خلاف جهت کوییک در بازار؛ پژو 207 ارزان شد+ جدول

کدخبر: ۶۷۶۱۵۲
اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز شاهد شیب نزولی قیمت عمده خودروها در مقایسه با روز گذشته است؛ روندی که در پی نوسان نزولی قیمت دلار به شکل گرفت.
شنای خلاف جهت کوییک در بازار؛ پژو 207 ارزان شد+ جدول
عکس: اقتصادنیوز

به گزارش اقتصادنیوز،‌ بازار خودرو امروز را در حالی آغاز و سپری کرد که معامله گران شاهد ثبات و نزول قیمت عمده خودروهای داخلی و مونتاژی تحت تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار تهران نسبت به روز گذشته بودند. در واقع دو خودرو امروز مسیر صعودی را در پیش گرفتند و پنج خودرو هم بدون تغییر قیمت در محدوده نوسان روز یکشنبه، در جا زدند.

فعالان بازار خودرو معتقدند نوسانات بازار ارز طی روزهای آینده می‌تواند مسیر حرکت قیمت‌ها را در این بازار دستخوش تغییر کند. با این حال براساس بررسی خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» امروز افتی دو میلیون تومانی داشت و «هایما S7پلاس» ثبات را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار ثبات قیمت داشت و 920 میلیون تومان ارزش گذاری شد. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم با کاهش 5 میلیونی در بازار 880 میلیونی تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم ثبات قیمت داشت و بازار یک میلیارد و 635 میلیون تومان معامله شد.

ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 922 میلیون تومان قیمت خورد و رشد دو میلیونی داشت. «رانا پلاس» هم در بازار 637 میلیون تومانی شد. «پژو پارسLX» مدل 1402 هم 875 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 732 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد دو میلیونی را تجربه کرد. خانواده کوییک هم امروز نوسان قیمت داشتند با این شرایط قیمت «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 415 میلیون تومان شد و کاهشی 2 میلیون تومانی داشت و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار 548 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افزایش 3 میلیونی داشت، اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 421 میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 416 میلیون تومان قیمت خودرو و کاهش 4 میلیونی را ثبت کرد و «اطلس» هم در بازار بدون تغییر در بازار 525 میلیون تومانی ماند.

سایپا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید