صف وام ازدواج طولانی‌تر شد+ فیلم

کدخبر: ۶۷۹۶۶۶
اقتصادنیوز: رئیس سازمان بازرسی کل کشوز گفت: سال گذشته ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج بودند، اما امسال به ۳۹۶ هزار نفر افزایش یافته است.
صف وام ازدواج طولانی‌تر شد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، ذبیح‌الله خداییان عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲، با پیگیری‌های انجام‌شده و همکاری بانک‌ها، حدود ۲۰۰ همت تسهیلات برای فرزندآوری و ازدواج پرداخت شد. تعهدات شبکه بانکی به‌طور کامل اجرا شد و حتی ۱۰۶ درصد از تعهدات ابلاغی نیز عمل شد. تسهیلات فرزندآوری نیز با افزایش ۳۷ درصدی مواجه شد و تعداد متقاضیان در صف انتظار حدود ۱۶۵ هزار نفر کاهش یافت.

وی ادامه داد: با وجود این موفقیت‌ها در سال گذشته، عملکرد بانک‌ها در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ با کندی مواجه بوده است. به‌عنوان‌مثال، تعداد متقاضیان وام فرزندآوری در صف انتظار تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۲۸۰,۱۸۹ نفر بود، اما این رقم اکنون به ۴۱۷ هزار نفر افزایش یافته است.

خداییان گفت: همچنین در خصوص تسهیلات ازدواج، در پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۴۹,۱۵۱ نفر در صف انتظار دریافت وام بودند، اما این تعداد در سال جاری به حدود ۳۹۶ هزار نفر افزایش یافته است، که نشان از عدم کاهش متقاضیان در صف و کندی پرداخت تسهیلات ازدواج دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید