رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام

خروج 2.6 تریلیون تومان پول حقیقی از بورس

کدخبر: ۵۸۳۰۶۶
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر رکورد 9 روز خروج متوالی سرمایه از بورس تهران ثبت شد.

به گزارش اقتصادنیوز ، در تمامی روزهای معاملاتی این هفته شاهد خروج پول حقیقی بودیم و رکورد 9 روز متوالی ثبت شد. روز شنبه 401 میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه 145 میلیارد تومان و روز دوشنبه 278 میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه نیز 509 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. در نهمین روز و در آخرین روز کاری هفته 256 میلیارد تومان خارج شد.

در مجموع کل هفته هزار و 589 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 318 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته 67 درصد بیشتر است.

همچنین در مجموع 9 روز اخیر، 2 هزار و 651 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شده که میانگین روزانه آن معادل 294 میلیارد تومان است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به ثفارس تعلق داشت و نمادهای شستا، خزامیا، وسینا و حکشتی در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای سهرمز، سآبیک و فاراک بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز وبملت بیشترین خروج را داشت و دی، بپاس و وتجارت در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل سهرمز، وشهر و کالا بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت برای دومین روز بیشترین خروج را داشت و نمادهای کگل، وتجارت و شپنا در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نماد ونوین بیشترین ورود را داشت. روز سه‌شنبه بوعلی، شستا، وبملت و کالا بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل شپدیس، شیراز، ونوین و وخاور بیشترین ورود را ثبت کردند.

در آخرین روز هفته نیز کرازی، قنقش و کماسه بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و نمادهای شپدیس، خکمک و شیراز بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش وال استریت ژورنال از ردپای روس‌ها در یک معامله تسلیحاتی

      اقتصادنیوز: وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه مدعی است که یک دلال سلاح روسی خواه با دستور مستقیم کرملین یا تایید…

    کارگزاری مفید