دستگیری قاتل در دیشموک در کمتر از ۲۴ ساعت/ جزییات قتل وحشتناک مرد 51 ساله

کدخبر: ۴۶۴۳۱۹
سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی‌ کهگیلویه و بویراحمد از قتل مردی ۵۱ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه خبر داد.
دستگیری قاتل در دیشموک در کمتر از ۲۴ ساعت/ جزییات قتل وحشتناک مرد 51 ساله
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فرمانده انتظامی‌ کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل مرد دیشموکی در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و گچساران دستگیر و روانه زندانی شد.

او گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

مصطفایی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول بر اثر اصابت گلوله ناشی از شلیک اسلحه به سر و گردن به قتل رسیده است.

او بیان کرد: ماموران ضمن هماهنگی و همراهی با مقام قضائی، جسد مقتول را برای معاینات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: گروهی از کارشناسان پلیس آگاهی به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان های کهگیلویه و گچساران به محل اعزام و با انجام تحقیقات گسترده میدانی به پنج تن مظنون و کمتر از  ۲۴ ساعت آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند. 

مصطفایی بیان کرد: متهم جوانی ۲۸ ساله و در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کرده است.

او با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلاش به کار رفته در قتل بیان کرد: پلیس به حمایت از قانون با هرگونه مصادیق نا امنی به شدت برخورد خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید