تغییر ساعت اولین بازی ایران در جام جهانی قطر

کدخبر: ۴۸۶۰۰۰
اقتصادنیوز: تیم ملی ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه به میزبانی ورزشگاه الخلیفه رودرروی شاگردان گرت ساوت‌گیت قرار خواهد گرفت.
تغییر ساعت اولین بازی ایران در جام جهانی قطر

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، بعد از قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی و چینش برنامه مسابقات، مشخص شد که ملی‌پوشان فوتبال ایران در نخستین گام حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید در ورزشگاه الثمامه از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه به مصاف تیم ملی انگلیس بروند.

اما حالا با تصمیم فیفا، برنامه مسابقات دستخوش تغییر شده و تیم ملی ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه به میزبانی ورزشگاه الخلیفه رودرروی شاگردان گرت ساوت‌گیت قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که با این وصف، مصاف تیم‌های ایران و انگلیس، دومین مسابقه از روز نخست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود؛ اولین دیدار از ساعت ۱۳:۳۰ میان تیم‌های ملی هلند و سنگال برگزار می‌شود.

افتتاحیه رسمی بازی‌ها بعد از انجام دیدار ایران-انگلیس خواهد بود، مسابقه‌ای که در آن تیم ملی قطر از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی اکوادور خواهد رفت؛ پایان‌بخش مسابقات روز نخست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم میان آمریکا و برنده دیدار ولز - اوکراین/اسکاتلند از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید