وضعیت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از زبان طحان نظیف

کدخبر: ۶۵۱۰۰۱
اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: در جریان بازدید امروز از ستاد انتخابات کشور به لطف خدا شاهد نظم عزیزان در ثبت نام هستیم و نسبت به ادوار گذشته نیز ساماندهی خیلی بهتری صورت گرفته است.
وضعیت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از زبان طحان نظیف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان عصر یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - در جریان برگزاری چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: زمان‌بندی انتخابات گام به گام در حال طی شدن و همه چیز طبق زمانبندی و تقویم انتخابات در حال سپری شدن است.

خبر مرتبط
ثبت نام سید غنی نظری خانقاه در انتخابات ریاست جمهوری

اقتصادنیوز: یکی دیگر از نمایندگان ادوار مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.



وی افزود: در جریان بازدید امروز از ستاد انتخابات کشور به لطف خدا شاهد نظم عزیزان در ثبت نام هستیم و نسبت به ادوار گذشته نیز ساماندهی خیلی بهتری صورت گرفته است که بخشی از علت آن مصوبه شورای نگهبان در خصوص تعاریف شرایط و معیارهای ثبت نام است که شرایطی شکلی نظیر سن، سابقه و مدرک تحصیلی را مورد نظر قرار داده و بخشی دیگر نیز به عزیزان وزارت کشور باز می‌گردد که مصوبه شورای نگهبان را به عنوان مبنای عمل قرار دادند.

خبر مرتبط
ثبت نام جلیل جعفری در انتخابات ریاست جمهوری 1403+ فیلم

اقتصادنیوز: یکی دیگر از نمایندگان ادوار مجلس برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.



سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: ان‌شاءالله فردا که روز پایانی ثبت نام است فرآیند به همین صورت طی شود.
ان‌شاءالله در فرصت ۵ روزه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد و اگر هم نیاز بود بخشی از زمان ۵ روز دوم را نیز استفاده خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی