خبر مهم دولت از کسر قیمت خسارت و تصادف

کدخبر: ۶۵۲۹۹۶
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: شرکت‌های بیمه‌گر مکلف شدند بدون دریافت حق بیمه اضافه، کسر قیمت ناشی از خسارت و تصادف را مشمول حمایت‌های بیمه‌ای کنند.
خبر مهم دولت از کسر قیمت خسارت و تصادف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علی بهادری‌ جهرمی اظهار داشت: در نشست هیئت وزیران، ۳ آیین‌نامه تکلیفی بودجه بررسی شد؛ تاکنون ۱۳ آیین‌نامه تکلیفی قانون بودجه ۱۴۰۳ تصویب نهایی شده است و یکی از آن‌ها درباره تبلیغات رسانه‌ای و فضای مجازی دستگاه‌های اجرایی بود که شفافیت در تبلیغات دستگاه‌های اجرایی حاکم می‌شود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: با اصلاح آیین‌نامه مقررات صادرات و واردات، موافقت شد که جلوی رسوب کالا در گمرکات و بنادر، گرفته و برای بنادر، مقرراتی پیش‌بینی شود.
 
بهادری جهرمی گفت: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، عضو کارگروه ماده یک مقررات صادرات و واردات شد تا از شرکت‌های دانش‌بنیان در این بخش، حمایت شود و در کالا‌های مشابه با دانش‌بنیان‌ها رقابت انجام نشود.
 
سخنگوی دولت اظهار داشت: با اصلاح آیین‌نامه بیمه اجباری شخص ثالث، از این به بعد، خسارت‌هایی که موجب کسر یا افت قیمت وسایل نقلیه خواهد شد، مشمول تکالیف شرکت‌های بیمه‌گر می‌شود. تا پیش از این، چنین پوششی داده نمی‌شد و شرکت‌های بیمه‌گر این خسارات را نمی‌دادند؛ بیمه‌گر حق ندارد که بیمه مضاعف از بیمه‌گذار برای افت قیمت وسایل نقلیه بگیرد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی