فعالیت هزار مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در کشور/ صدور مجوز برای مراکز همسان‌گزینی

کدخبر: ۶۵۴۵۶۰
اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که هزار مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در کشور فعالیت می‌کنند.
فعالیت هزار مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در کشور/ صدور مجوز برای مراکز همسان‌گزینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی پور چهارشنبه شب در آیین افتتاح چهارمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج دزفول بیان کرد: مشاوره های پیش از ادواج و تحکیم خانواده یکی از رسالت های مهم این مراکز مشاوره ای است.

وی، دسترسی آسان جوانان به مراکز تخصصی مشاوره را یکی از سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: مراکز مشاوره علاوه بر مشاوره ها و آموزش های پیش از ازدواج، مشاوره های حین و بعد از ازدواج در قالب تحکیم خانواده به جوانان ارایه می کنند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: تمام جوانان و زوج های جوان می توانند با مراجعه به سامانه "همراه" آدرس و اطلاعات مراکز مشاوره را دریافت و برای کسب مشاوره اقدام کنند.

وی با اشاره به تکالیف قانون جوانی جمعیت گفت: صدور مجوز فعالیت مراکز "همسان گزینی"،حمایت از گروه های مردمی و همچنین مطالعات علمی و پژوهشی پیرامون خانواده و جمعیت سه تکلیف قانونی این دفتر در قالب جوانی جمعیت است که در هر سه تکلیف قانونی، اقدام های خوبی از سال گذشته تاکنون انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی