دانش آموزان خوزستانی برای ورود به این مدارس با هم رقابت کردند

کدخبر: ۶۵۴۷۲۹
اقتصادنیوز: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از رقابت ۱۳ هزار و ۲۷۶ دانش آموزان خوزستانی برای ورود به پایه هفتم این مدارس خبر داد.
دانش آموزان خوزستانی برای ورود به این مدارس با هم رقابت کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عبدالله حبیبی عصر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی از حوزه‌های امتحانی آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان در اهواز اظهار کرد: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان استان خوزستان امروز و با حضور ۱۳ هزار و ۲۷۶ داوطلب و به صورت همزمان با سراسر کشور و در ۸۰ حوزه در سطح استان برگزار شد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت و اهمیت مدارس استعدادهای درخشان در سطح استان خوزستان، عنوان کرد: ارتقای شاخص کیفی این مدارس در قالب اجرای طرح‌های کیفیت بخشی، استفاده از ظرفیت دبیران با تجربه و همچنین استفاده از ظرفیت این مدارس برای کمک به سایر مدارس دولت در حوزه کیفیت بخشی از جمله برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان در این خصوص است.

خبر مرتبط
هوای این 3 شهر خوزستان ناسالم است

اقتصادنیوز: آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد، هوای سه شهر خوزستان روز چهارشنبه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برگزاری آزمون‌های ورودی یکی از اقدامات مهم و تعیین کننده در سطح آموزش و پرورش است چرا که این آزمون‌ها نقش مهمی در انتخاب دانش آموزانی توانمند، خلاق و کوشا برای تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان ایفا می‌کنند و بر این اساس می‌بایست از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری این آزمون‌ها به بهترین شکل بهره گرفت.

خبر مرتبط
مصرف برق در خوزستان اوج گرفت/ دمای هوا به بالای 50 درجه رسید

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با اشاره به اینکه چند شهر استان خوزستان دیروز دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه کردند، گفت: روز گذشته حدنصاب ۷۳ هزار و ۵۶۵ مگاوات ساعت در میزان تقاضای مصرف برق کشور به ثبت رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی