سوال مصطفی پورمحمدی درباره امنیت در فرهنگ/پروژه بزرگ شهید رئیسی از زبان کاندیدای انتخابات+فیلم

کدخبر: ۶۵۴۹۴۶
اقتصادنیوز: مصطفی پورمحمدی با طرح سوالی گفت: بحث امنیت فرهنگی یا فرهنگ امنیتی؟ امنیت برای فرهنگ یا فرهنگ برای امنیت؟ به هر حال من که در این رشته سابقه دارم معتقدم باید امنیت فرهنگی را هدفگیری کنیم و این می تواند بستر رشد و ارتقا را فراهم کند.
سوال مصطفی پورمحمدی درباره امنیت در فرهنگ/پروژه بزرگ شهید رئیسی از زبان کاندیدای انتخابات+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، مصطفی پورمحمدی در سومین مناظره تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده است و  در مجموع دستاوردهای قابل توجه فرهنگی داشتیم. 

وی ادامه داد: هیچ کشوری بدون سیاست فرهنگی نیست؛ انواعش متفاوت است البته. عدالت فرهنگی هم برای فعالان و هم برای مصرف کنندگان باید مورد توجه باشد. باید تنوع فرهنگی و قومی را بپذیریم و ارتقا بدهیم توان‌ها را.

پورمحمدی گفت: شهید رئیسی پروژه بزرگی را آغاز کرد، هنر برای همه. این فکر بسیار جالبی بود که ایشان آغاز کرد البته به خاطر حادثه ناگوار به پایان نرسید ولی باید این تفکر دنبال شود.

پورمحمدی گفت: بحث امنیت فرهنگی یا فرهنگ امنیتی؟ امنیت برای فرهنگ یا فرهنگ برای امنیت؟ به هر حال من که در این رشته سابقه دارم معتقدم به خصوص ما باید امنیت فرهنگی را هدفگیری کنیم و این می تواند بستر رشد و ارتقا را فراهم کند.

نامزد انتخاباتی بیان کرد: تمرکززدایی از فرهنگ و هنر ضروری است. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی