وعده مهم مسعود پزشکیان/ دروغ نخواهم گفت،‌ موفق نشوم عذرخواهی می‌کنم+ فیلم

کدخبر: ۶۵۵۶۶۴
اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:‌ من دروغ نخواهم گفت و اگر موفق نشوم عذرخواهی خواهم کرد
وعده مهم مسعود پزشکیان/ دروغ نخواهم گفت،‌ موفق نشوم عذرخواهی می‌کنم+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز،‌ مسعود پزشکیان در مناظره پنجم گفت: اگر از مردم بپرسید که چه مشکلی را رئیس جمهور باید حل کند، اکثر مردم می گویند مشکلات اقتصادی،‌ سیاست خارجی و موضوعات اجتماعی و فرهنگی از خواسته های بعدی مردم است. اما مهمترین موضوع این است که چرا این مشکلات حل نمی شود.

او افزود: مهمترین کار رییس جمهور پاسخ به این سوال است که چرا مسایل مهم کشور مثل اقتصاد،  بیکاری و معیشت و ...حل نمی‌شود؟ مصالح مردم قربانی درک های مختلف از منافع ملی است. باید این سطح از شکاف ها نمی شود کاری کرد. ارجاع به امر کارشناسی وظیفه من است. امر کارشناسی همراه با شفافیت و پاسخگویی راهبرد من است. در هیچ زمینه ای نمی شود دیگران را تهدید کرد و تحقیر کرد.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست اضافه کرد: من نقد پذیری و تن دادن به آزادی بیان را لازمه دولت شفاف، پاسخگو و به دور از فساد می‌دانم. من وعده‌های بی پشتوانه نمی‌دهم چون برای مردم احترام قائل هستم. ممکن نیست برای کسب رأی یا خوشایند صاحبان قدرت و ثروت مردم را فریب دهم. دروغ نخواهم گفت. اگر موفق نشوم عذرخواهی خواهم کرد. اطمینان دارم فقط با اتکا به راستگویی خود و همه ارکان دولت اعتماد شما را جلب می‌کنم و این سرمایه عظیم ما در مسیر ساختن ایران خواهد شد.

پزشکیان اضافه کرد: درون خود و خانواده‌ام از رانتی بهره نبرده‌ام و به شما قول می‌دهم گزارشی از انواع رانت‌ها که در کشور توزیع می‌شود و جز فساد و نابرابری و بی اعتمادی تولید نمی‌کند به مردم ارائه کنم. به آزادی رسانه‌ها و شفافیت باور دارم. معتقد به توسعه هستم و بقای کشور و توسعه آن را در گروی کارآمدی دولت به توسعه می‌دانم. به رعایت حقوق شهروندی باور دارم.

وی گفت: رئیس جمهور به شهروند پاسخگو خواهم بود نه سخنگوی ناشنوا. دولت من دولت شنیدن صدای مردم خواهد بود. تکرار می‌کنم من دروغ نخواهم گفت. این بزرگترین رذیلت اخلاقی و ویروس کشنده است که مثل اپیدمی به جان سیاست ایران افتاده است. از همه کسانی که با افتخار برای سربلندی و آبادی ایران رأی می‌دهند تشکر می‌کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی