وعده مهم علیرضا زاکانی به بازنشستگان و سربازان/ هر خانه یک کارخانه می‌شود+ فیلم

کدخبر: ۶۵۵۶۶۶
اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ همسان سازی حقوق بازنشستگان در دولت من انجام خواهد شد.
وعده مهم علیرضا زاکانی به بازنشستگان و سربازان/ هر خانه یک کارخانه می‌شود+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز،‌ علیرضا زاکانی در مناظره پنجم گفت: باید بتوانیم مردم سالاری را در حوزه سیاست، اقتصاد و اجتماعی ایجاد کنیم. یارانه طلایی ۲۰ میلیون در سال را از همان ماه اول زیرساخت‌هایش فراهم است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این‌که باید به داد اجاره نشین‌ها رسید، تصریح کرد: در حوزه خرید مسکن هم زمین وجود دارد و هم می‌توان از ویژگی‌های بافت‌های فرسوده استفاده کرد و موضوع مسکن را حل کرد. با خرید قراردادی از کشاورز و دامدار می‌توانیم ثبات ایجاد کنیم. در دولت رئیسی قرارداد بسته شد و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد. درب منازل کالاها تحویل مردم می‌شود.

زاکانی گفت: در سال اول دولت من همسان سازی بازنشستگان را اجرایی خواهد شد. در حوزه سهم کارگران، کارگران را شریک در کارخانه‌ها کرد. علاوه بر کوچک سازی دولت و کمک به راه اندازی کارخانه‌های بر زمین نشسته سهم ما را از طریق مشارکت کارگران به کارگران واگذار خواهیم کرد.

زاکانی با اشاره به مسئله ازدواج، تصریح کرد: با توجه به حوزه خدماتی که ارائه می‌کنیم امکانی را ایجاد می‌کنیم تا فرزندآوری هم انجام شود.

وی یادآور شد: در شهرداری تهران خدمات تفریحی خود را انجام داده‌ایم و همه زیرساخت‌ها موجود است. با باشگاه شهروندی به همگان می‌توان خدمات ارائه کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توسعه تعلیم و تربیت، گفت: این مسئله در حوزه اقتصاد اثر مستقیم دارد. در این بخش بر آموزش و پرورش آموزش حوزه و خانواده توجه داریم.

زاکانی گفت: با اقتصاد خانواده خود را مواجهه می‌کنیم تا جایی که مردم ثروتمند شوند، هر خانه، یک کارخانه و هر روستا، یک مجتمعی از خدمات خواهد بود.

وی گفت: صیانت از آزادی و امنیت و حریم خصوصی مردم و ایجاد زمینه فراوان جهت دسترسی به اینترنت در دولت من انجام خواهد شد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی