کالامارکت چه محصولاتی را به صورت اقساطی ارائه می‌دهد؟

کدخبر: ۶۵۶۰۱۴
آیا می‌خواهید خانه خود را بازسازی کنید یا برای خانه جدید خود را اثاثیه تهیه کنید؟ به یک گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ جدید نیاز دارید اما بودجه کافی ندارید؟ آیا می‌خواهید تجهیزات صوتی و تصویری خود را ارتقا دهید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سؤالات مثبت است، به سایت کالامارکت مراجعه کنید.
کالامارکت چه محصولاتی را به صورت اقساطی ارائه می‌دهد؟

 رپرتاژ آگهی: وام بی‌دردسر و بدون وثیقه بگیرید و محصولات مورد نظر خود را با اقساط راحت خریداری کنید. اگر می‌خواهید با راحتی خرید اقساطی از کالامارکت و مزایای آن آشنا شوید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

معرفی کالامارکت

کالامارکت یک بازار آنلاین است که در آن می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی را مستقیماً از فروشندگان معتبر خریداری کنید. با امکان پرداخت اقساطی می‌توانید کالای باکیفیت و با ضمانت تهیه کنید. مهم نیست در کجای ایران هستید، تنها با چند کلیک می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنید. ظرف ۷ روز اقلام خریداری شده شما درب منزل تحویل داده می‌شود.

مزایای خرید از کالامارکت

مزایای قابل توجه خرید از کالامارکت باعث می‌شود بسیاری از افرادی که به دنبال خرید لوازم منزل و سایر ملزومات خود هستند، به این سایت مراجعه کنند و از این سایت مایحتاج خود را خریداری کنند. در ادامه مهم‌ترین مزایای خرید از کالامارکت را بررسی می‌کنیم:

راحتی: اگر زمان بازدید از یک بازار برای خرید حضوری یا اقامت در شهری دیگر که محصولات خاصی در آن به فروش می‌رسد را ندارید، مراجعه به کالامارکت و خرید از آن، یک راه حل عالی است.

پرداخت اقساطی: شما برای خرید از کالامارکت، می‌توانید وام بگیرید و طی ۶ تا ۱۸ قسط وام خود را پرداخت کنید. این امر باعث می‌شود در صورت کمبود بودجه لازم برای خریدهای مورد نظر خود، کالامارکت به گزینه ایده‌آلی تبدیل شود.

سیاست مرجوعی: اگر از کالامارکت کالایی به صورت آنلاین خریداری کنید و از خریدی که انجام داده‌اید، پشیمان شوید، در صورت نیاز حداکثر ۷ روز فرصت دارید تا محصول خریداری شده خود را برگردانید.

برندهای مورد اعتماد: نگران کیفیت یا اصالت کالاهای مورد نیاز خود هستید؟ انواع برندهای معتبر ایرانی و خارجی در کالامارکت ارائه می‌شوند.

پشتیبانی آنلاین: اگر در حین خرید سؤالی داشتید یا با مشکلی مواجه شدید، تیم پشتیبانی آنلاین کالامارکت در هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد در دسترس است.

ارسال به سراسر کشور: صرف نظر از موقعیت مکانی شما، کالا مارکت محصولات خریداری‌‌شده شما را درب منزل تحویل می‌دهد.

کارمزد کم هنگام بازپرداخت وام: با خرید اقساطی از کالامارکت، از کمترین کارمزد برای بازپرداخت اقساط وام خود برخوردار خواهید شد.

پرداخت مطمئن: وب‌سایت کالامارکت دارای نشان اعتماد الکترونیکی (ایماد) است که امنیت تراکنش‌های پرداخت شما را تضمین می‌کند.

کالامارکت خرید اقساطی را بدون ضامن ارائه می‌دهد

کالامارکت یک پلتفرم آنلاین است که در ارائه خدمات خرید اقساطی تخصص دارد و به مشتریان امکان می‌دهد بدون نیاز به ضامن، کالای مورد نیاز خود با وام را خریداری کنند. برای خرید اقساطی، مشتریان فقط باید از یکی از شرکت‌های وام‌دهنده‌ای که با کالامارکت همکاری می‌کند، درخواست وام کنند. فرآیند تأیید وام سریع و کارآمد است و معمولاً بیش از ۱۰ روز طول نمی‌کشد.

پس از تأیید وام، مشتریان می‌توانند از وجوه آن برای خرید طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال، خانگی و لوازم خانگی استفاده کنند. دوره پرداخت برای این خریدهای اقساطی از ۱۲ تا ۱۸ ماه متغیر است.

محصولاتی که در کالامارکت ارائه می‌شوند

انواع کالاهای موردنیاز مشتریان در کالامارکت ارائه می‌شود تا نیازهای مختلف آنها برآورده شود. بخش کالاهای دیجیتال شامل برندهای معروفی مانند اپل، سامسونگ، ایسوس و شیائومی است که مواردی مانند گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و کنسول‌های بازی را پوشش می‌دهد. دسته صوتی و تصویری دارای تلویزیون‌ها، سیستم‌های صوتی پیشرفته و بلندگوهای برندهای معروف داخلی و بین‌المللی است.

علاوه بر این، کالامارکت مجموعه‌ای جامع از لوازم خانگی و آشپزخانه، از جمله یخچال، ماشین لباسشویی و دستگاه تهیه هوا را ارائه می‌دهد. این محصولات از تولیدکنندگان شناخته‌شده اعم از خارجی و داخلی تهیه می‌شوند و و دارای کیفیت و ضمانت معتبر هستند.

کالامارکت برای علاقه‌مندان به فلزات گران‌بها امکان خرید شمش طلای ۱۸ عیار در اوزان مختلف را نیز فراهم می‌کند که اصالت همه آنها تضمین شده است.

به طور کل، کالامارکت با رفع نیاز به ضامن، فرآیند خرید اقساطی را ساده کرده تا فرایند خرید قسطی برای اکثر مشتریان آسان‌تر شود. کالامارکت با محصولات متنوع و گزینه‌های پرداخت مختلف خود قصد دارد یک تجربه خرید راحت و یکپارچه را برای کاربران خود فراهم کند.

به طور خلاصه، کالامارکت انواع محصولات زیر را ارائه می‌دهد:

تلفن‌های همراه

لپ‌تاپ‌ها

کالاهای دیجیتال

تجهیزات سمعی بصری

لوازم منزل و آشپزخانه

شمش و طلا

نحوه خرید اقساطی از کالا مارکت

برای خرید اقساطی محصولات از کالا مارکت مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. برای درخواست وام به وب‌سایت «مانیسا» مراجعه کنید. تنها با داشتن چک صیادی بنفش می‌توانید از مانیسا وام بگیرید.

۲. با تایپ kalamarket.com در نوار آدرس مرورگر خود وارد وب‌سایت کالامارکت شوید.

۳. با ارائه شماره تلفن همراه خود در سایت ثبت نام کنید.

۴. محصولات مختلف موجود در کالامارکت را مرور کنید و کالای مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید.

۵. برای ادامه خرید، روی گزینه «ثبت سفارش» کلیک کنید.

۶. هنگام انتخاب روش پرداخت، پرداخت اعتباری را انتخاب کرده و از وام خود استفاده کنید.

بستر آنلاین کالامارکت برای تجربه خرید سریع و بی‌دردسر

این روزها اکثر علاقه‌مندان به گردشگری و سفر با سایت سفرمارکت به آدرس safarmarket.com آشنا هستند. سفرمارکت خدمات مختلفی از جمله بلیط هواپیما و بلیط قطار، رزرو هتل و تورهای مسافرتی را ارائه می‌دهد. سفرمارکت با تکیه بر تجربه موفق و تعهد خود به جلب رضایت مشتری، با راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام کالامارکت، دامنه فعالیت‌های خود را گسترش داده است. یکی از مزایای خرید و دریافت خدمات از سفرمارکت،‌ امکان خرید اقساطی بود. سفرمارکت به تازگی‌ این ویژگی را در پلتفرم جدید خود یعنی کالامارکت پیاده کرده است.

اگر به طور مداوم خریدهای خود را به ماه بعد به تعویق می‌انداختید، به دنبال یک پلتفرم مطمئن و قابل اعتماد هستید، کالامارکت انتخاب مطمئن شما برای خرید و تحویل محصول مورد نظر در عرض هفت روز در درب منزل شما است.

خرید اقساطی نه‌تنها شما را از نوسانات قیمت محافظت می‌کند، بلکه به شما امکان می‌دهد محصولات مورد نیاز خود را با کم‌ترین هزینه خریداری کنید.

کلام آخر

در این مقاله درباره بازار آنلاین معتبر و کاربردی کالامارکت صحبت کردیم. کالامارکت بازاری مطمئن است که از طریق آن می‌توانید لوازم صوتی، تصویری، الکترونیکی و خانگی را به صورت اقساطی و مستقیم از فروشندگان معتبر خریداری کنید. خریدهای شما ظرف ۷ روز درب منزل تحویل داده می‌شود. کالامارکت با امکان دریافت وام و بازپرداخت ۶ تا ۱۸ماهه، راهی مناسب برای خرید محصولات مختلف از جمله تلفن همراه، لپ‌تاپ، تلویزیون، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، هدفون، کنسول‌های بازی و موارد دیگر است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی