نصیحت جالب پزشکیان به قاضی‌زاده هاشمی/ نمی‌دانم چرا اینقدر گیر می‌دهید/ تصور نمی کنم برادر آقای قاضی زاده تا آخر بماند+ فیلم

کدخبر: ۶۵۵۶۷۱
اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: چهل سال است دارید وعده می دهید. دفاع من از مردم معلوم است. اگر به وعده‌هایمان عمل نکردیم محاکمه‌ شویم.
نصیحت جالب پزشکیان به قاضی‌زاده هاشمی/ نمی‌دانم چرا اینقدر گیر می‌دهید/ تصور نمی کنم برادر آقای قاضی زاده تا آخر بماند+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان در مناظره پنجم گفت:‌ نمی دانم چرا آقای قاضی زاده مدام گیر می دهد و ما را می خواهد وارد جنگی کند که منشا همان اختلافات است. نمی خواهم وارد قصه شوم، مشکل ما نبود راه حل نیست، ما کل راه حل داریم،‌ بلکه اجرا نکردن قانون هاست. آقای قاضی زاده دائم گیر می دهد، یک تماس با جانبازان بگیرند و بپرسند اوضاع شان چطور است. ایشان همان کسی هستند که گفتند مشکل بورس را ظرف سه روز حل می کنند. قرار بود سالی یک میلیون مسکن درست شود و تورم پایین بیاید و ... چرا درست نشد؟

او ادامه داد: من تصور نمی کنم برادر آقای قاضی زاده تا آخر بماند،‌ باشد؛ همه تقصیرها برای گذشته است؛ پس مقصر قیمت گوشت و غیره چیست؟ لابد این هم تقصیر امریکاست. چهل سال است دارید وعده می دهید. دفاع من از مردم معلوم است. اگر به وعده‌هایمان عمل نکردیم محاکمه‌ شویم.

پزشکیان با تاکید بر اینکه ما نتوانستیم مشکل را حل کنیم و این واقعیت است، اظهار داشت: می‌گوئیم مشکلات را یک روزه حل می‌کنیم؛ امکان ندارد. قانون برنامه داریم و قرار نیست هر کسی با خود برنامه بیاورد. اگر قانون برنامه دولت رئیسی را می‌پذیریم پس قانون دیگر نوشتن برای چیست؟ اگر قصد اجرای آن قانون را دارید این حرف‌ها چیست که می‌گوئید؟ تصور نمی‌کنم آقای قاضی زاده تا آخر در انتخابات بماند. ان شاءالله می‌ماند و من اشتباه می‌کنم.

وی ادامه داد: اما واقعیت این است که در سیاست‌های کلی نظام و قانون برنامه باید با هم مشترک باشیم؛ که همان مجلس و دولت نوشته و مصوب کردند. اگر یکسری حرف‌های آن خیال پردازنده است می‌توان اصلاح کرد اما اگر قرار است کاری کنیم همان که روی میز است و قانون شده است را اجرا کنیم. یکی می‌گوید من مدیرتر هستم. مشکل فرد نیست. مردم عزیز اگر فکر می‌کنید در ادارات و شهرداری‌ها و بنگاه‌ها آدم‌هایی که هستند کارشناس‌تر و ماهرتر هستند اجازه دهید راهشان ادامه پیدا کند اما ما آدم‌های خودمان را سر کار می‌گذاریم که نه علم دارد نه تجربه بعد می‌گوئیم همه تقصیرهای برای گذشته است.

وی اذعان داشت: پس آدم‌های که جدید آمدند چه؟ این مشکلاتی که در ادارات، تورم، گوشت و نان ایجاد شده تقصیر چه کسی است؟ حتماً اینها را هم آمریکا کرده است دیگر. ما می‌توانیم مشکل خود را حل کنیم. ابتدا باید به کارشناسان اعتماد کنیم. کارشناس علم، تجربه و سابقه و تعهد در قبال آن مسئولیت دارد. حضرت علی در خطبه ۱۶ گردنش را مقابل حرف‌ها گرو می‌گذارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: واقعاً بگوییم اگر کار نکردیم یکی ما را محاکمه کند. چقدر می‌خواهیم از این وعده‌ها دهیم؟ چهل سال است این حرف‌ها را می‌زنیم. چرا اجرا نمی‌شود؟ چون در داخل با هم دعوتی سیاسی داریم. قانون و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری میثاق مشترک ما است. مشکلات فرهنگی زایده دولت‌ها نیست. فرهنگ را صدا و سیما، روحانیت، مسجد و کسانی که ادعای مذهب دارند ایجاد می‌کنند. زندگی من، رفتار من با مردم و دفاع من از مردم مشخص است.

پزشکیان اضافه کرد: من با تمام وجود به این مردم عشق می ورزم. در زندگی و طبابت خود یکی بگوید این چنین نبوده است. اینکه همدیگر را متهم کنیم کار به جایی نمی‌برد. اول باید انسجام را حفظ کنیم. اختلاف یعنی لبه آتش و نابودی کشور. معلوم است تورم مشکل است و اینکه انرژی را داریم پرت می‌کنیم. همه اینها راه حل دارد. دست به دست هم دهیم مشکلات را حل کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی