مروری بر گذشته و حال یک رویداد

بلیت قطار و اتوبوس تمام شد+ جزئیات

کدخبر: ۶۶۳۹۸۲
اقتصادنیوز:‌ 49 سال پیش در چنین روزی مردم ایران شاهد اتمام بلیت وسایل نقلیه بین شهری به دلیل حجم گسترده مسافران بودند؛ اتفاق جالب توجهی که تیتر یک روزنامه‌ها شد.
بلیت قطار و اتوبوس تمام شد+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه اطلاعات در تاریخ 13 مرداد 1354 در خبری که در صفحه اول خود منتشر کرده است؛‌ درباره اتمام بلیت قطار و اتوبوس به دلیل حجم بالای متقاضیان نوشت: «بلیط مسافرت با ترن و اتوبوس از تهران به مقصد اکثر شهرهای کشور تمام شده است. بعلت هجوم مسافران تهرانی برای استفاده از روز تعطیل پایان هفته ظرفیت کلیه وسائل نقلیه مسافربری اعم از اتوبوس ترن و هواپیماها به مقصد اکثر شهر ها تکمیل شده است.»

در ادامه مطلب اطلاعات آمده است: «یک مقام در راه آهن دولتی ایران به خبرنگار ما گفت: هجوم مردم برای خرید بلیط راه آهن در این چند روز بی سابقه بوده است؛ به طوریکه از دو روز قبل بلیط مسافرت از تهران به مقصد آذربایجان، مشهد، خوزستان و ساری تمام شده است. بلیط مسافرت به مشهد تا ۲۵ و آذربایجان تا ۲۰ و خوزستان و ساری تا ١٦ مرداد ماه جاری رزرو شده است. همچنانکه در شماره دیروز گزارش دادیم بلیط هواپیمائی که به مقصد شهرهای ساحلی سردسیر پرواز میکنند نیز تا یک هفته پیش فروش شده است.»

Untitled

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید