مقیمی به کارکنان، استادان و دانشجویان پیام داد/ کم‌فروشی نکردم

کدخبر: ۶۷۳۵۲۱
اقتصادنیوز: سیدمحمد مقیمی، رئیس پیشین دانشگاه تهران در پیامی خطاب به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه نوشت: نمی‌توانم به شما اطمینان دهم در تصمیمات و اقداماتم حقی ضایع نکرده باشم؛ اما در جهت احقاق حقوق تمام ذی‌نفعان دانشگاه حداکثر تلاشم را به کار گرفتم و کم‌فروشی نکردم.
مقیمی به کارکنان، استادان و دانشجویان پیام داد/ کم‌فروشی نکردم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد مقیمی که از ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب شده بود، از دیروز (۲۷ شهریور) با حکم حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جای خود را به سید حسین حسینی سرپرست جدید این دانشگاه داد. وی امروز (۲۸ شهریور) پیامی منتشر کرد و در آن نوشت: همکاران گرانقدر و دانشجویان عزیز، از شهریور سال ۱۴۰۰ که رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به اینجانب اعتماد و استاد فرهیخته محمدعلی زلفی‌گل حکم ریاست دانشگاه تهران را صادر کردند، سه سال می‌گذرد.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات و ابتکارات بسیار ارزشمندی برای ارتقای جایگاه دانشگاه تهران در این دوره مدیریتی صورت گرفته است و این مهم میسر نگردیده مگر با لطف پروردگار متعال و همت تمامی ذینفعان دانشگاه اعم از اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان گرانقدر، دانشجویان عزیز و مدیریت جهادی مدیران در سطوح مختلف دانشگاه تهران. نمی‌توانم به شما اطمینان دهم که در تصمیمات و اقداماتم حقی ضایع نکرده باشم؛ اما به شما اطمینان می‌دهم در جهت احقاق حقوق تمامی ذی‌نفعان دانشگاه حداکثر تلاشم را به کار گرفتم و کم‌فروشی نکردم.

بر اساس این خبر رئیس پیشین دانشگاه تهران تاکید کرد: از امروز که سکان مدیریت دانشگاه تهران به استاد فاضل و اخلاق‌مدار جناب آقای دکتر سید حسین حسینی که از سلاله حضرت زهرا (س) هستند، سپرده شده است؛ ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای این برادر گرامی، بر همه ما فرض است که تحت مدیریت ایشان برای اعتلای بیش از پیش دانشگاه تهران تلاش مضاعفی داشته باشیم. توفیق و سلامتی همگان را در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و تحت توجهات حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف از درگاه خداوند منان مسالت می‌کنم».

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید