آمادگی تیم‌های واکنش سریع و درمان اضطراری هلال‌احمر زنجان برای اعزام به لبنان

کدخبر: ۶۷۵۹۲۴
اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم‌های واکنش سریع و تیم درمان اضطراری هلال‌احمر استان به منظور امدادرسانی و کمک‌ به مجروحان آماده اعزام به لبنان هستند.
آمادگی تیم‌های واکنش سریع و درمان اضطراری هلال‌احمر زنجان برای اعزام به لبنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حکمت‌اله هاشمی امروز (یکشنبه ۸ مهر ماه) در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصراللّه دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان شهیدش، اظهار کرد: امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضای خانه‌های هلال، جوانان و تیم درمان اضطراری متشکل از پزشکان و پرستاران آماده اعزام به لبنان برای ارائه خدمات امدادی و درمانی هستند.

وی تاکید کرد: این تیم‌های بیان شده و تیم‌های سحر، در راستای کمک به مجروحان و جنگ‌زدگان لبنانی بر اساس وظیفه ذاتی خود در حوزه کمک‌های بشردوستانه و امدادرسانی به مردم آلام‌دیده در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در همه شعب هلال‌احمر استان با همراهی و مشارکت امدادگران، نجات‌گران، داوطلبان، اعضای خانه‌های هلال و جوانان هلال‌احمر با برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک به مردم مظلوم و ستمدیده لبنان، یمن و غزه در مصلاهای نماز جمعه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران در سطح استان کردند.

خبر مرتبط
آیت الله مکارم اطلاعیه داد: استفاده نصف خمس جهت کمک به مردم لبنان مجاز است

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی اجازه داد مومنین کل سهم امام معادل نصف خمس را برای کمک به مردم جنگ زده و مظلوم لبنان مصرف کنند.

هاشمی عنوان کرد: کارکنان، نیروهای داوطلب هلال‌احمر استان زنجان اعم از امدادگران، نجات‌گران، کادر درمانی، پرستاران و نیروهای فعال در حوزه بهداشت و درمان که علاقمند به ارائه خدمات امدادی و درمانی به هموطنان جنگ زده در لبنان هستند، می‌توانند از طریق لینک

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید