نام‌گذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله تصویب شد

کدخبر: ۶۷۶۲۷۲
اقتصادنیوز: نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله در شورای شهر تهران تصویب شد.
نام‌گذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله تصویب شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، در جریان دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت طرح نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله از سوی مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

مهدی اقراریان؛ عضو کمیسیون حقوقی و قضایی شورای شهر تهران با تاکید بر تصویب یک فوریت طرح اشاره شده گفت: بنده پیشنهاد می‌کنم همزمان با قید یک فوریت طرح نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله، معبری نیز به نام شهید سردار عباس نیلفروشان نامگذاری شود.

چمران در پاسخ به پیشنهاد مطرح شده از سوی اقراریان گفت: این موضوع نیز امروز مطرح شده بود و قطعا ما با توجه به جایگاه والای همه شهدا از جمله شهید نیلفروشان، معبری نیز به نام ایشان نامگذاری خواهیم کرد اما در جلسه امروز یک فوریت طرح نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله در پایتخت در دستور کار است اما در هر صورت ما می‌توانیم با قید فوریت نامگذاری معبری به نام شهید سردار عباس نیلفروشان را نیز داشته باشیم.

در ادامه جلسه با نظر اعضای شورای شهر تهران قرار شد امروز یک فوریت طرح نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله تصویب و به‌زودی و در جلسات آتی یک فوریت طرح نامگذاری معبری به نام شهید عباس نیلفروشان در دستور کار اعضا قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم، یک فوریت طرح نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله با 18 رای و با حضور تمامی اعضای حاضر در جلسه امروز به تصویب رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید