یک کشتی حامل ۱۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق توقیف شد

کدخبر: ۶۷۶۳۶۵
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از بنادر تجاری استان یک فروند کشتی حامل ۱۰ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق شناسایی و توقیف شد.
یک کشتی حامل ۱۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مستقر در یکی از بنادر تجاری استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از قصد انتقال و صادرات یک محموله سنگین فرآورده‌های نفتی مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل تیمی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در بررسی‌های میدانی مشخص شد یک فروند کشتی باری با 7 هزار تن محموله نفتی قصد خروج از بندر را دارد.

خبر مرتبط
کشف هزاران لیتر سوخت قاچاق/ تجسس در مرز دوغارون ادامه دارد

اقتصادنیوز: فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان در مرز دوغارون تایباد خبر داد.

سردار جاویدان گفت: بنا به اظهار مالک این محموله هیدروکربن سبک اعلام شد که در بررسی و کارشناسی‌های انجام‌شده نوع محموله هیدروکربن سنگین تشخیص داده شد که با اسناد و مدارک ارائه‌شده مغایرت داشت.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بازرسی دقیق از کشتی موردنظر قریب به 10 میلیون لیتر هیدروکربن سنگین کشف شد و در این رابطه چند متهم شناسایی شدند که تلاش مأموران برای دستگیری متهمان با هماهنگی قضایی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ارزش مالی محموله کشف‌شده از این کشتی برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 350 میلیارد تومان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید