حادثه سخت در شمال فلسطین اشغالی

کدخبر: ۶۷۶۹۵۱
اقتصادنیوز: حزب الله در حالی در چند بیانیه از درهم کوبیدن اشغالگران خبر داد که رسانه های رژیم صهیونیستی نیز از حادثه سخت در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
حادثه سخت در شمال فلسطین اشغالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غز و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع از لبنان و مردم آن و در واکنش به حملات اشغالگران به شهرها و روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت امروزجمعه صفد را موشکباران کردند.

همچنین حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غز و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع از لبنان و مردم آن و در واکنش به حملات اشغالگران به شهرها و روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت امروزجمعه چهارم اکتبر ۲۰۲۴ و در ساعت یازده صبح مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در در دشت مارون الراس با توپخانه هدف قرار دادند. در ساعت ۱۱:۲۴ نیز رزمندگان مقاومت مرکز رویسات العلم در بلندی های اشغالی کفرشوبا را با توپخانه هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دیگری از هدف قرار دادن شهرک کرمئیل با موشک هایی به تعداد زیاد خبر داد.

این درحالی است که دقایقی قبل نیز حزب الله بیش از ۴۰ موشک به الجلیل شلیک کرد. از مناطق دویو و سعسع در الجلیل غربی نیز صدای آژیر خطر به گوش می رسد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از حادثه خطرناک و سخت در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید