حمایت نیکلاس مادورو از فلسطین/ هیتلر جرات نکرد کاری را انجام دهد که نتانیاهو انجام می‌دهد

کدخبر: ۶۸۱۲۰۹
اقتصادنیوز:«نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا در دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان در حاشیه نشست بریکس، مساله فلسطین را مساله ونزوئلا خواند و خواستار دفاع از مساله فلسطین شد.
حمایت نیکلاس مادورو از فلسطین/ هیتلر جرات نکرد کاری را انجام دهد که نتانیاهو انجام می‌دهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مادورو در حاشیه نشست بریکس در کازان روسیه تاکید کرد: مساله فلسطین، مساله ونزوئلا است.

نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا هفته گذشته نیز در یک برنامه تلویزیونی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را «هیولا»یی خواند که توسط آمریکا و اتحادیه اروپا برای ارتکاب جنایت‌ها علیه فلسطین و لبنان ساخته شده است.

مادورو گفت: حتی هیتلر جرات نکرد کاری را انجام دهد که هیولای نتانیاهو، هیولای ساخته امپراتوری آمریکا و غرب، با یک نسل‌کشی مستقیم انجام داد.

مادورو اطمینان داد که این یک «جنگ نابودی» توسط اسرائیل علیه مردم فلسطین و لبنان است.

خبر مرتبط
یکی از رهبران حماس به مسکو سفر کرد

اقتصادنیوز: خبرگزاری ریا نووستی روسیه امروز (چهارشنبه) به نقل از یک منبع دیپلماتیک از سفر یکی از رهبران حماس به مسکو خبر داد.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا افزود: نتانیاهو هنوز این جسارت را دارد به دبیرکل سازمان ملل [آنتونیو گوترش] دستور دهد، به سازمان ملل دستور دهد تا نیروهای حافظ صلح که با قطعنامه قانونی شورای امنیت سازمان ملل در جنوب لبنان هستند، خارج شوند.

اوایل مهر ماه گذشته نیز، «نیکلاس مادورو» تصریح کرد: آمریکا در حال تهیه سلاح است تا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بتواند برای تسلط بر کل منطقه و منابع انرژی، کارزار تجاوزکارانه انجام دهد.

مادورو به وجود «پروژه سلطه و استعمار بر جهان عرب مسلمان و خاورمیانه برای کنترل منابع انرژی» اشاره کرد و گفت: پشت این تهاجم علیه فلسطین، سوریه، تهدیدها علیه ایران، عراق، حملات جنایتکارانه به یمن و تلاش برای تسخیر خاک مردم عرب در لبنان چیست؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید