بیانیه مشترک حماس و جهاد اسلامی فلسطین درباره زیرگیری صهیونیست‌ها

کدخبر: ۶۸۱۹۵۲
اقتصادنیوز: جنبش‌های مقاومت اسلامی (حماس) و جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه امروز یکشنبه در شمال تل‌آویو را پاسخی طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین دانستند.
بیانیه مشترک حماس و جهاد اسلامی فلسطین درباره زیرگیری صهیونیست‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در بیانیه جنبش حماس آمده است: عملیات زیرگیری قهرمانانه که در نزدیکی مقر موساد در شمال تل‌آویو انجام و منجر به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان ارتش رژیم اشغالگر شد، پاسخی طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری و قدس و ادامه کشتارهای وحشیانه آن به ویژه در شمال نوار غزه تلقی می‌شود.

حماس اضافه کرد: ما این عملیات قهرمانانه را تبریک می‌گوییم. این عملیات موید این است که ملت دلاور ما همچنان به مبارزه با ماشین کشتار و ترور رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند و متعهد می‌شوند که راه مقاومت و جانفشانی را تا شکستن اراده دشمن فاشیست، شکست آن و ناگزیر کردن آن به پرداخت بهای جنایات وحشیانه خود ادامه دهند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای در واکنش به این عملیات اعلام کرد: عملیات قهرمانانه تل‌آویو که نظامیان و افسران یگان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (۸۲۰۰) را هدف قرار داد، تبریک می‌گوییم.

در این بیانیه آمده است: این عملیات پاسخی طبیعی به قتل عام دشمن صهیونیستی علیه ملت مقاوم و استوار ما بود که آخرین مورد آن نسل کشی در شمال نوار غزه است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تاکید کرد: استواری و اراده ملت ما امروز در بهترین شکل خود با عملیات قهرمانانه تل آویو و تداوم مقاومت در کرانه باختری، غزه، جنوب لبنان، یمن و عراق مشهود است و باعث درد و رنج دشمن می‌شود. این اتفاق تایید می‌کند که مقاومت همچنان ابتکارعمل را در دست دارد و همیشه آماده است تا ضربات دردناکی را به این رژیم غاصب وارد کند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که یک کامیون صبح امروز در ورودی ایستگاه اتوبوس در نزدیکی مقر موساد در تل‌آویو تعداد زیادی از صهیونیست‌ها را زیر گرفت و بر اساس گزارشات اولیه ۶ صهیونیست به هلاکت رسیدند و دست‌کم ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی، کشته و زخمی‌ها افسران و نظامیان یگان اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ در پایگاه «گلیلوت» هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید