روزنامه شهرداری: باید با مردم گفتگو کنیم /اشکالات را جبران کنیم /رهبری تاکید دارند یک خانم بدحجاب هم می تواند به انقلاب باور داشته باشد

کدخبر: ۵۲۷۱۸۶
روزنامه شهرداری تهران نوشت: ما کشوری هستیم که با تنوع قومیتی، فرهنگی و مذهبی مواجهیم و اگر بنا باشد هر کدام از این گروه‌های تجزیه‌طلب قصد برهم زدن انسجام ملی را داشته باشند دیگر چیزی از ایران باقی نمی‌ماند.
روزنامه شهرداری: باید با مردم گفتگو کنیم /اشکالات را جبران کنیم /رهبری تاکید دارند یک خانم بدحجاب هم می تواند به انقلاب باور داشته باشد

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه همشهری نوشت:

رهبر معظم انقلاب از روی اعتقاد قلبی این نکته را  تأکید کردند که یک خانم بدحجاب یا بی‌حجاب می‌تواند عمیقا باور به اسلام و انقلاب داشته باشد. این نگاه رهبری چقدر با دیدگاه برخی‌ها متفاوت است.

برخی‌ها جامعه را از روی همین خط‌کشی‌ها دسته‌بندی می‌کنند و این چالش‌ها را به بار می‌آورند؛ درحالی‌که نگاه رهبری جذب حداکثری است.

دشمنان اسلام را قبول ندارند و کسی که پرچم اسلام و پرچم امام حسین(ع) را آتش می‌زند تکلیفش روشن است. برخی‌ها هم با سکوتشان به برنامه دشمن دامن می‌زنند. پرچم کومله و تجزیه‌طلبی در همه تجمعات خارج از کشور دیده می‌شود و عوامل آنها در برخی از استان‌های غربی رجز می‌خوانند و پرچم می‌گردانند.

ما کشوری هستیم که با تنوع قومیتی، فرهنگی و مذهبی مواجهیم و اگر بنا باشد هر کدام از این گروه‌های تجزیه‌طلب قصد برهم زدن انسجام ملی را داشته باشند دیگر چیزی از ایران باقی نمی‌ماند. تا‌کنون 20نفر در این حوادث مظلومانه شهید شده‌اند. چه‌کسی پاسخگوست؟ تصاویر وحشی‌گری اغتشاشگران را ببینید. آیا می‌توان نام معترض بر این افراد گذاشت؟ باید با مردم گفت‌وگو کنیم و هرجایی هم اشکالی داریم باید جبران کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید