اقدام جدید نظامی آذربایجان در قره باغ/ آژیر هشدار به صدا درآمد

کدخبر: ۵۹۹۰۵۷
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد «اقدامات ضدتروریستی محلی» را در قره‌باغ کوهستانی برای بازگرداندن نظم آغاز کرده است.
اقدام جدید نظامی آذربایجان در قره باغ/ آژیر هشدار به صدا درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (سه‌شنبه) نیروهای مسلح ارمنستان در منطقه قره‌باغ را به گلوله باران، مین‌گذاری مناطق و بهبود مهندسی مواضع جنگی متهم کرد.

در همین حال ساکنان خانکندی، مرکز قره‌باغ تصاویری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در این شهر خبر داده‌اند. گزارش‌هایی نیز از وقوع انفجار مخابره شده و گفته شده این شهر توسط نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان گلوله‌باران می‌شود.

وزارت دفاع  جمهوری آذربایجان در بیانیه خود آورده است: جمهوری آذربایجان «فعالیت‌های ضد تروریستی» محلی را در قره‌باغ کوهستانی برای بازگرداندن نظم قانون اساسی آغاز کرده است. از این رو، فعالیت‌های ضد تروریستی محلی برای اطمینان از اجرای مفاد بیانیه سه جانبه، سرکوب تحریکات گسترده در منطقه اقتصادی قره‌باغ، خلع سلاح و تضمین خروج نیروهای مسلح ارمنستان از سرزمین‌های ما، خنثی کردن ارتش آنها، امنیت زیرساخت‌ها، تامین امنیت جمعیت غیرنظامی بازگشته به سرزمین‌های آزاد شده از اشغال، غیرنظامیان درگیر در کار ساخت و ساز و مرمت و پرسنل نظامی ما و در نهایت بازگرداندن نظم قانون اساسی جمهوری آذربایجان آغاز شده است.

وزارت دفاع آذربایجان افزود که فرماندهی نیروهای حافظ صلح روسیه و رهبری مرکز نظارت را از رویدادهای جاری مطلع کرده است.

این وزارتخانه گفت: فرماندهی نیروهای حافظ صلح فدراسیون روسیه و رهبری مرکز نظارت ترکیه و روسیه در جریان فعالیت‌های جاری قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سهام

      اقتصادنیوز‌:‌ افت شاخص کل بورس امروز با حمایت بازارساز متوقف شد اما روند منفی سایر شاخص‌ها و خروج سرمایه از بازار سهام…

    کارگزاری مفید