هجوم موشک‌های ضدتانک بر سر پایگاه‌های اسرائیلی در مرز لبنان

کدخبر: ۶۰۹۰۹۷
اقتصادنیوز: ارتش اسرائیلی امروز تایید کرد که نیروهای مسلح در جنوب لبنان با موشک‌های ضد تانک، نیروهای نظامی این رژیم را در شمال راضی اشغالی مورد حمله قرار دادند.
هجوم موشک‌های ضدتانک بر سر پایگاه‌های اسرائیلی در مرز لبنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی شامگاه امروز گزارش داد که نیروهای مسلح در جنوب لبنان با موشک‌های ضد تانک به پایگاه‌های نظامی این رژیم در مرز مشترک با لبنان حمله کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در واکنش به این حملات، مکان‌های پرتاب این موشک‌ها در مرز لبنان و اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

غافلگیری نظامیان اسرائیلی در غزه / حمله پهپادی القسام به تجمع صهیونیست‌ها

این حملات موشکی همزمان با حملات مستمر توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به پایگاه‌هایی در «مزارع شبعا» و بلندی‌های «کفرشوبا» صورت گرفته است.

همچنین حزب‌الله لبنان از حملات موشک‌های هدایت‌شونده به سمت یک گروه پیاده نظام رژیم صهیونیستی در «حرش شتولا» خبر داد.

رسانه‌های نظامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کردند: «مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۵:۲۵ بعد از ظهر امروز جمعه ۱۹ آبان ماه یک گروه پیاده نظام صهیونیستی را در «حرش شتولا» با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند و تعدادی از این نیروها زخمی شدند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید