توهین تازه روزنامه حامی رئیسی به دختران بی‌حجاب؛ چون در سن ازدواج قرار دارند بی حجاب می شوند تا دیده شوند

کدخبر: ۶۱۵۶۰۳
اقتصادنیوز: جوان روزنامه حامی ابراهیم رئیسی مطلبی از فردی به نام فرشته روح افزا استاد دانشگاه و فعال امور زنان منتشر کرده است.
توهین تازه روزنامه حامی رئیسی به دختران بی‌حجاب؛ چون در سن ازدواج قرار دارند بی حجاب می شوند تا دیده شوند

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب این چهره حامی ابراهیم رئیسی مدعی شده است:

* حتماً باید یک پایش و کار تحقیقاتی درست، در این رابطه انجام دهیم. اصلاً درست نیست که مثلاً جامعه آماری ما، پارک ملتِ تهران باشد! ما برای ارزیابی وضعیت حجاب و عفاف، باید علاوه بر تهران، همه شهرستان‌ها از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور را مورد بررسی قرار دهیم. چون میزان رعایت حجاب، در هر کدام از این نقاط متفاوت است.

* بر اساس تحقیقات و پایش‌های مختلفی که انجام گرفته اگر بخواهیم وضعیت حجاب و پوشش مناسب را به نسبت سال گذشته مقایسه کنیم، می‌توان گفت که از آن تنش اولیه خارج و شرایط مقداری بهتر شده است، ولی هنوز اقناع کننده نیست. چراکه همچنان در برخی از مراکز، رعایت چندانی در این زمینه وجود ندارد. این حالت در پردیس‌های سینمایی، رستوران‌ها و آموزشگاه‌های زبان، بیشتر مشاهده می‌شود. البته در بعضی مراکز نیز، وضعیت حجاب بهتر شده است.

*بهتر است که ارزیابی دقیقی از میزان حضور زنان و دختران، در مراکزی که به دلیل شرایط ویژه سال گذشته، حتی یک نفر باحجاب در آن‌ها مشاهده نمی‌شد، داشته باشیم. از سوی دیگر مثلاً امروزه به بهشت زهرا هم که می‌رویم، چند نوع پوشش می‌بینیم. برخی حجاب کاملی دارند، بعضی حجاب نصفه و نیمه‌ای را رعایت می‌کنند، تعدادی هم حجاب را رعایت نمی‌کنند! وضعیت حجاب در جایی که اساساً متذکر مرگ است، به این شکل درآمده، حال چه رسد به کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، سینماها، مراکز خرید و غیره.

* باید تحلیل کنیم که چرا بی‌حجابی در میان قشر مرفه و جوانان بیشتر دیده می‌شود. همچنین باید وضعیت تأهل این افراد نیز، بررسی شود. بعضی از این افراد، معاندند و از خارج کشور دستور می‌گیرند. اما برخی هم، چون در سن ازدواج هستند، برای دیده شدن چنین رفتار می‌کنند! باید هر کدام از این‌ها را، جداگانه مورد تحقیق و بررسی قرار دهیم.

 

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی