پیش بینی پوتین از زمان تغییر زلنسکی توسط غرب!

کدخبر: ۶۵۴۷۳۷
اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت که تلاش روسیه برای مذاکرات پشت‌پرده با غرب بر سر اوکراین با شکست مواجه شده است.
پیش بینی پوتین از زمان تغییر زلنسکی توسط غرب!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پوتین در سخنانی گفت: ما مذاکرات پشت پرده‌ای انجام داده‌ایم و تاکنون هرآنچه که امیدش را داشتیم با شکست مواجه شده است.

رئیس‌جمهور روسیه در رابطه با تصمیم غرب برای آینده ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفت: غربی‌ها هم‌اکنون خواهان تغییر او (زلنسکی) نیستند. این مسئله برای همه واضح است. آن‌ها تقصیر تصمیماتی که مردم از آن خوششان نمی‌آید را به گردن او می‌اندازند و سپس او را جایگزین می‌کنند. من به گمانم این اتفاق در نیمه اول سال آتی رخ خواهد داد.

وی تاکید داشت که ارسال احتمالی تسلیحات کشنده از سوی کره جنوبی به اوکراین «اشتباه» خواهد بود.

خبر مرتبط
پوتین خیال کره جنوبی را راحت کرد/ نیروی اتمی روسی در حالت آماده باش هستند

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه با دعوت از سیاستمداران عاقل دنیا برای بررسی پیشنهاد سازش روسیه در جنگ اوکراین تصریح کرد که کره جنوبی دلیلی برای نگرانی از معاهده روسیه با کره شمالی ندارد.

پوتین همچنین در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: رژیم اوکراین پیش از آنکه ستیزه‌جویی‌های خود علیه روسیه را آغاز کند، این کار را علیه جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک انجام می‌داد.

وی در رابطه با تحریم‌های اعمالی غرب علیه کره شمالی گفت: شما هرگونه که بخواهید می‌توانید با رژیم رفتار کنید اما اینکه تحریم‌هایی را علیه حق مهاجرت آن‌ها اعمال کنید، عجیب است. این کار باعث می‌شود که خانواده‌هایی که شرایط مادی مناسبی ندارد نتوانند در جایی دیگر به کسب درآمد بپردازند و شکم بچه‌های‌شان را سیر کنند. این شما را یاد چیزی نمی‌اندازد؟ آیا این کار غیرانسانی نیست؟

پوتین تاکید کرد که این تحریم‌ها ِیادآور محاصره لنینگراد در جنگ جهانی دوم هستند که منجر به کشته شدن صدهزار غیرنظامی شد.

خبر مرتبط
ابراز رضایت کره شمالی از سفر پوتین به پیونگ‌یانگ/ همکاری‌ها گسترش می‌یابد

اقتصادنیوز: کاردار سفارت کره شمالی در مسکو با ابراز رضایت از نتایج سفر پوتین به این کشور، از گسترش کشور همکاری‌های راهبردی خبر داد.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین نسبت به اینکه توافق جدید روسیه با کره شمالی به عاملی بازدارنده در بحران کره بدل گردد، ابراز امیدواری کرد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با ارائه تسلیحات غربی به اوکراین گفت: کسانی که به ارائه این تسلیحات می‌پردازند باور دارند که با ما در جتگ نیستند. همانطوری که در پیونگ‌یانگ نیز اعلام کردم ما حق ارسال تسلیحات به دیگر مناطق با حقظ می‌کنیم.

پوتین همچنین عنوان کرد که روسیه در پاسخ به انجام‌گیری گفت‌وگوهایی در غرب مبنی بر کاهش احتمال آستانه استفاده از تسلیحات هسته‌ای، در حال بررسی اعمال تغییراتی در دکترین هسته‌ای خود است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی