اولین واکنش حماس به سخنان امروز سید حسن نصرالله

کدخبر: ۶۷۳۸۴۳
اقتصادنیوز: «حماس» طی پیامی از دبیرکل حزب‌الله لبنان به دلیل تأکید مجدد بر مواضع مقاومت لبنان در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه طی سخنرانی امروز خود تشکر کرد.
اولین واکنش حماس به سخنان امروز سید حسن نصرالله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقاومت اسلامی فلسطین حماس  امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که در آن بر حمایت مقاومت اسلامی لبنان از ادامه جبهه حمایت و پشتیبانی از نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی و مقاومت فلسطین تا پایان تجاوزات صهیونیستی تأکید شده است، تقدیر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد: ما از دبیرکل حزب الله که در سخنرانی امروز خود بر تداوم حمایت جبهه مقاومت لبنان از غزه تأکید کرده است، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

خبر مرتبط
قدردانی حسن نصرالله از ایران/دشمن همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله گفت: از کشورهایی که کمک های خود را به لبنان ارسال کردند و در رأس آنها ایران و عراق قدردانی می کنم.

در این بیانیه آمده است: تروریسم دشمن صهیونیست با تشدید انواع کشتار و نسل کشی علیه غیرنظامیان در فلسطین و لبنان، از همه ارزش ها و قوانین بین المللی فراتر رفته است و به خطری واقعی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان تبدیل شده است و از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که برای پاسخ به این رژیم اقدام کنند.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران هم امروز در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله گفت: دشمن صهیونیستی از حملات گسترده تروریستی جدید خود علیه زنان، مردان و کودکان لبنان به جایی نخواهد رسید.

وی افزود: رزمندگان مقاومت در یک سال گذشته بنیان‌های امنیتی صهیونیست‌ها را در اعماق سرزمین‌های اشغالی به لرزه درآورده‌اند و دشمن ناتوان از مصاف رودررو، به ارتکاب جنایت در پشت جبهه دست می‌زند تا بلکه مرگ خود را به تأخیر بیندازد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید