واکنش مرعشی به نامه فائزه هاشمی/ آزادی هاشمی موجب شادی اعضای حزب شد/ آقای پزشکیان تلاش‌شان این است که همه نیروها را دور هم جمع کنند

کدخبر: ۶۷۳۸۹۰
اقتصادنیوز: دبیرکل حزب کارگزاران گفت: آقای پزشکیان تلاش‌شان این است که همه نیروها را برای حل مشکلات کشور دور یکدیگر جمع کنند.
واکنش مرعشی به نامه فائزه هاشمی/ آزادی هاشمی موجب شادی اعضای حزب شد/ آقای پزشکیان تلاش‌شان این است که همه نیروها را دور هم جمع کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران درباره برگزاری نشست روز گذشته شورای مرکزی این تشکل سیاسی عنوان کرد: جلسات شورای مرکزی حزب مرتب برگزار و گزارش‌های کمیته‌های سیاسی و سایر کمیته‌ها مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد. در این جلسات اخبار و وقایع کشور هم به صورت منطقی رصد می‌شود.

وی گفت: خانم فائزه هاشمی هم بعد از آزادی‌شان از زندان در جلسه شورای مرکزی شرکت کردند که موجب شادمانی و خوشحالی همه اعضای حزب شد. 

خبر مرتبط
واکنش مرعشی به لیست مطهری و پیش‌بینی میزان مشارکت در انتخابات

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: جبهه اصلاحات ایران و اعضای آن در تهران لیستی ندارند با این حال حزب اعتماد ملی و حزب ندا و حزب میانه روی ائتلاف و توسعه(صدای ملت) از این لیست حمایت کرده اند.

مرعشی درباره بحث و گفت‌گو در خصوص نامه‌ اخیر فائزه هاشمی در جلسه روز گذشته گفت: در جلسه گذشته حزب درباره این موضوع بحث‌هایی صورت گرفت و دیروز هم خانم هاشمی علاقه‌ای نداشتند که گفت‌وگوی بیشتری صورت بگیرد و موضوع را خاتمه‌ یافته دانستند. 

این فعال سیاسی در خصوص ارزیابی خود از عملکرد پزشکیان برای تحقق شعار وفاق ملی تا این جای کار گفت: آقای پزشکیان انسان خوش نفس و صلح‌اندیشی هستند. بعد از آنکه با رای اکثریت مردم در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفتند، در برنامه‌هایی که قبل و بعد از استقرار دولت داشتند تلاش‌شان این است که نیروهای کشور را برای حل مشکلات کشور دور یکدیگر جمع کنند و امیدواریم در ادامه مسیر موفق باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید