موضع گیری عمار حکیم درباره حمله اسرائیل به لبنان

کدخبر: ۶۷۴۶۰۳
اقتصادنیوز: عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق به موضع گیری درباره حمله رژیم صهیونیستی به لبنان پرداخت و از آمادگی برای کمک رسانی به لبنان در راستای درخواست آیت الله سیستانی خبر داد.
موضع گیری عمار حکیم درباره حمله اسرائیل به لبنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس جریان حکمت ملی عراق به موضع گیری درباره حمله رژیم صهیونیستی به لبنان پرداخت و از آمادگی برای کمک رسانی به لبنان در راستای درخواست آیت الله سیستانی خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق گزارش داد، «عمار حکیم» رئیس جریان حکمت ملی عراق، در پیامی اعلام کرد: بیانیه مرجعیت عالی دینی که بیانگر عمق درد و حزن در قبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی است و خواستار هرگونه تلاش ممکن برای توقف این حملات وحشیانه شده را کاملاً ارج می‌نهیم.

خبر مرتبط
حملات پهپادی گسترده از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی

اقتصادنیوز: منابع عبری زبان از حمله موشکی و پهپادی گسترده از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وی در همین راستا، از اعضای جریان حکمت ملی عراق (تشکیلات، کادر و سازمان‌ها) و همه مومنان و صاحبان وجدان‌های بیدار خواست فوراً به ارائه کمک‌های بشردوستانه به ملت عزیز لبنان مبادرت کنند.

حکیم بر لزوم اقدام جدی برای توقف این حملات وحشیانه و حمایت از غیرنظامیان بی‌گناه به ویژه در سایه هدف قرار دادن روستاها و شهرهای لبنان تاکید کرد.

خبر مرتبط
سیگنال اسرائیلی‌ها برای آغاز عملیات در لبنان / آمریکا نیروهای جدید به منطقه می‌فرستد

اقتصادنیوز: وزارت دفاع آمریکا در پی تشدید تنش ها در لبنان، از اعزام نیروهای جدید به منطقه خبر داد.

رئیس جریان حکمت ملی عراق از خداوند بزرگ و توانا خواست لبنان و ملت آن را از هر بدی حفظ کند و روح شهدای ابرار به ویژه مقاومان قهرمان را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد.

وی همچنین خواستار شفای عاجل مجروحان و تداوم امنیت و ثبات در سراسر این کشور شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید