حوزه‌های علمیه کشور فردا تعطیل شدند

کدخبر: ۶۷۵۶۸۰
اقتصادنیوز: مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از تعطیلی حوزه‌های علمیه سراسر کشور و حوزه قم فردا خبر داد.
حوزه‌های علمیه کشور فردا تعطیل شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در پی شهادت سیدحسن نصرالله، در حوزه‌های علمیه سراسر کشور و حوزه قم فردا یکشنبه عزای عمومی و تعطیلی درس ها اعلام و اجتماع عظیم حوزویان و مردم شریف قم برگزار خواهد شد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: به این مناسبت از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی، مدیریت حوزه های علمیه و نهادهای عالی حوزوی فردا یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ در حوزه های علمیه سراسر کشور و حوزه قم عزای عمومی و تعطیلی درس ها اعلام و اجتماع عظیم حوزویان و مردم شریف قم برگزار خواهد شد.

خبر مرتبط
با تمام قدرت انتقام خون سید حسن نصرالله را خواهیم گرفت

اقتصادنیوز: دبیر کل جنبش «النجباء» از گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق در واکنش به ترور سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان، بر ضرورت گرفتن انتقام خون وی تأکید کرد.

اجتماع و خروش حوزویان و ملت داغدار و خشمگین قم در پی شهادت علامه مجاهد سید و سالار شهدای مقاومت سید حسن نصرالله توسط رژیم سفاک صهیونیستی فردا یکشنبه ساعت ۹ صبح در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می شود و پس از آن علما، روحانیون و مردم شریف قم به سمت مصلای قدس راهپیمایی خواهند کرد.

حوزه های علمیه هم فردا یکشنبه در سوگ شهادت سید مقاومت تعطیل خواهند بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید