دمای هوای اصفهان کاهش یافت؟/ خبر خوش برای مردم نصف جهان

کدخبر: ۶۶۵۶۲۰
اقتصادنیوز: دمای هوا در استان اصفهان به 43 درجه سانتیگراد رسیده است اما یکی از مسئولان سازمان هواشناسی خبر از وقوع رگبار و رعد و برق در این استان داد.
دمای هوای اصفهان کاهش یافت؟/ خبر خوش برای مردم نصف جهان

به گزارش اقتصادنیوز، اصفهان که در یک ماه گذشته هوای گرم و البته آلوده‌ای را پشت سر گذاشت، این روزها دمای هوای زیر 40 درجه را تجربه می‌کند اما امروز دمای هوا در نصف جهان 43 درجه اعلام شد. با این حال، هوای اصفهان به قدری آزاردهنده شده بود که حتی سلامت حیوانات باغ وحش بزرگ این شهر را به مخاطره انداخت و آنها را گرمازده کرد. 

در این زمینه، لیلا امینی- رئیس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان به ایرنا گفته بود: «بر اساس نقشه‌های هواشناسی، پیش‌بینی می‌شود ماندگاری توده هوای گرم تا اواسط هفته آینده در استان اصفهان تداوم دارد و دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.»

وی همچنن خنک‌ترین دما برای اصفهان را 24 درجه سانتیگراد اعلام کرد. 

وقوع بارندگی در اصفهان؟

به گزارش اقتصادنیوز، صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور امروز به ایسنا اعلام کرد: «در 2 روز آینده در برخی نقاط استان فارس، جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات شرق و شمال، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد گردوخاک رخ می‌دهد.»

خبر مرتبط
حیوانات باغ وحش اصفهان گرمازده شدند + فیلم

اقتصادنیوز: گرمای روزهای اخیر شهر اصفهان، حیوانات باغ وحش این شهر را دچار گرمازدگی کرده است.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید