همزمان با فهرست وزرای پیشنهادی رئیسی

نبض قیمت دلار، درهم و سکه تند شد

کدخبر: ۴۳۲۹۲۹
قیمت دلار آمریکا امروز هم روند صعودی را تجربه کرد و توانست خود را به ۲۶,۵۹۰( بیست و شش هزار و پانصد و نود) تومان برساند.قیمت یورو هم برای دومین روز متوالی از مرز 31 هزار تومان عبور کرد.
نبض قیمت دلار، درهم و سکه تند شد

به گزارش اقتصادنیوز ، روز گذشته فهرست وزرای پیشنهادی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. بازار ارز و طلا به این لیست روی خوش نشان نداد و قیمت ها روند صعودی در پیش گرفت.

قیمت دلار آمریکا  در آخرین معاملات روز گذشته روی 26 هزار و 520 تومان بسته شد. امروز هم با همین قیمت آغاز به کار کرد  اما در روند معاملاتی بازار امروز توانست خود را به ۲۶,۵۹۰( بیست و شش هزار و پانصد و نود) تومان برساند. مرز  ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان برای دلار مهم بود. تحلیل‌گران معتقد بودند در صورت عبور دلار از مرز  ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان، نزدیک شدن آن به ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان نیز محتمل است.

قیمت یورو از مرز 31 هزار و 200 تومان عبور کرد

قیمت یورو که روز گذشته با پیشروی خود توانسته بود از مرز ۳۱ هزار تومان عبور کند و بر روی قیمت ۳۱,۰۷۸ ( سی و یک هزار و هفتاد و هشت)  تومان قراربگیرد. در آخرین روز معاملاتی این هفته سعی کرد خود را به نیمه مرز ۳۱ هزار تومان برساند  اما از رسیدن به آن ناکام ماند و  قیمت آن نسبت به روز قبل ۱۴۶ تومان بالا رفت و جایگاه ۳۱,۲۲۴( سی و یک هزار و دویست و بیست و چهار) تومان  را برای خود ثبت کرد.

 امروز همزمان با افزایش قیمت یورو در بازار آزاد ، قیمت ارز در صرافی ملی هم بالا  رفت.  قیمت یورو در معاملات صبح پنجشنبه صرافی ملی برای دومین روز متوالی در این هفته بالای ۳۰ هزار تومان اعلام شد. امروز قیمت یورو در صرافی ملی ۳۰ هزار و ۳۱۰ تومان مبادله شد. روز گذشته  قیمت یورو  در صرافی ملی  به مرز ۳۰ هزار و ۴۱۱  تومان هم رسیده بود.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز هم قابل توجه بود. یورو در بازار متشکل که در دو روز گذشته  پشت مرز ۳۰ هزار تومان مانده بود و در تلاش برای فتح کانال ۳۰ هزار تومان بود . امروز بالاخره توانست با افزایش ۰.۵۱ درصدی نسبت به روز چهارشنبه  خود را به این مرز برساند و با قیمت ۳۰,۱۲۴( سی  هزار و صد و بیست و چهار تومان ) مبادله شود.

پایداری درهم در مرز 7 هزار و 300 تومان

قیمت درهم امارات در پایان معاملات بازار امروز بر روی  قیمت۷,۳۰۰ ( هفت هزارو سیصد تومان)  تومان قرار گرفت تحلیل‌گران معتقد بودند با عبور درهم از مرز 7 هزار و 200 تومان، حضور خریدارن در بازار دلار تقویت می‌شود،  قیمت درهم  در طول معاملات امروز بالای 7 هزار و 200 تومان پایدار ماند و به رشد قیمت دلار کمک کرد.

قیمت سکه در آخرین روز این هفته 

قیمت سکه در آخرین ساعات معاملات روز گذشته روی 11 میلیون و 630 هزار تومان قرار گرفت. امروز پنجشنبه با قیمت 11میلیون 585 هزار تومان آغاز به کار کرد و در ادامه روند بازار امروز به 11 میلیون 600 هزار تومان رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید