چهارمین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو منتشر می‌شود

کدخبر: ۶۴۹۷۵۳
اقتصادنیوز: چهارمین مجموعه ان‌اف‌تی رونالدو که شامل تاریخچه‌ای از دوران حرفه‌ای این بازیکن است، در تاریخ 9 خرداد منتشر خواهد شد.
چهارمین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو منتشر می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران،‌ «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره دنیای فوتبال از انتشار چهارمین مجموعه ان‌اف‌تی (NFT) خود یا همان «توکن غیرقابل تعویض» در همکاری با صرافی رمزارز بایننس طی روزهای آینده خبر داده است.

به نوشته کوین تلگراف، این مجموعه جدید که قرار است در تاریخ 29 می (9 خرداد) در « Binance NFT Marketplace» منتشر شود، به نمایش تاریخچه و ویژگی‌های دوران حرفه‌ای این فوتبالیست پرتغالی خواهد پرداخت.

انتشار چهارمین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو

پیش از آغاز به کار این مجموعه جدید، تعداد ان‌اف‌تی‌های آن مشخص نشده و درباره قیمت‌ آن‌ها نیز گزارشی وجود ندارد. با این حال، گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که قیمت این ان‌اف‌تی‌ها مانند نمونه‌های معمولی خواهد بود. از سوی دیگر، قیمت یک ان‌اف‌تی در این مجموعه موسوم به « Super Rare NFT» با سایر ان‌اف‌تی‌های این مجموعه متفاوت خواهد بود.

رویدادهای قبلی NFT با حضور کریستیانو رونالدو، مزایایی را خارج از دنیای دیجیتال به همراه داشته است، از جمله تجربه‌ای فوق‌العاده که در آن دارندگان NFT برای بازی فوتبال با خود این اسطوره به عنوان بخشی از تبلیغات بایننس، دعوت شده بودند.

همانطور که کوین‌تلگراف در نوامبر ۲۰۲۳ گزارش داد، این فوق ‌ستاره فوتبال به دلیل مشارکت قبلی خود در فروش مجموعه‌های NFT با بایننس، در دادگاه ایالتی آمریکا در فلوریدا مورد شکایت جمعی قرار گرفت.

شاکیان این پرونده ادعا کردند که رونالدو «با هماهنگی بایننس، در ارائه و فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده، تبلیغ، کمک یا مشارکت فعال داشته است» و او باید می‌دانست که بایننس در چنین فعالیت‌هایی دخیل بوده است.

 

ان‌اف‌تی چیست؟

برخلاف ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت‌کوین یا اتریوم که هر واحد از آن‌ها معادل واحد دیگر است، هر NFT منحصر‌به‌فرد و یگانه است و به همین دلیل غیرقابل تعویض محسوب می‌شود.

NFTها می‌توانند نماینده دارایی‌های دیجیتال یا فیزیکی مانند آثار هنری، موسیقی، ویدیو، اقلام کلکسیونی، املاک و مستغلات، بلیط رویدادها و حتی بازی‌های ویدیویی باشند.

مالکیت هر NFT در یک دفترکل غیرمتمرکز مانند بلاک‌چین ثبت می‌شود و این امر اصالت و کمیابی آن را تضمین می‌کند.

 

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (7 خرداد) از 68 هزار و 275 دلار تا 70 هزار و 638 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 21:30 به وقت ایران، 70 هزار و 222 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 1400 دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 23/40 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود 3 درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 3 هزار و 824 دلار تا 3 هزار و 976 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 21:30 به وقت ایران، 3 هزار و 951 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 85 دلار بیشتر شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان در 24 ساعت گذشته 18/53 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل بیش از 26 درصد افزایش یافته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی