دور دنیا

تغییر مسیر قیمت لیر ترکیه و درهم امارات؛ دینار عراق سنت شکنی کرد/ خبر مهم برای این گروه از مسافران اربعین

کدخبر: ۶۶۳۴۳۲
اقتصادنیوز: امروز قیمت دینار عراق هم که همواره ثبات قیمت را تجربه کرده است، مسیری افزایش را در پیش روی خود دید و با رشد دو تومانی، 46 تومان ارزش گذاری شد.
تغییر مسیر قیمت لیر ترکیه و درهم امارات؛ دینار عراق سنت شکنی کرد/ خبر مهم برای این گروه از مسافران اربعین

به گزارش اقتصادنیوز، امروز در بازار ارز تهران قیمت ها نسبت به روز گذشته روند صعودی را دنبال کردند و به کانال های بالاتر رسیدند؛ روندی که به عقیده معامله گران با لیدری درهم امارات همراه بود. به عقیده معامله گران با خبر ترور اسماعیل هنیه در تهران بازار هیجان مضاعفی را تجربه کرد.

قیمت دلار هرات امروز در جریان معاملات با گپ مثبت شروع به کار کرد. در ادامه قیمت دلار هرات با کاهش قیمت درهم از این مرز فاصله گرفت و به کانال 59 هزار تومان افتاد. در نهایت قیمت دلار هرات در مرز حمایت 59 هزار و 800 تومان به کار خود پایان داد. به عقیده معامله‌گران پس از پنج روز معاملاتی دوباره بازار شاهد تزریق بود و به واسطه همین، قیمت‌ها در نیمه دوم کاهشی شدند. در ادامه به آخرین قیمت ارزها در بازار تهران نگاهی خواهیم انداخت.

قیمت رینگیت مالزی امروز 10 مرداد 1430

در نهایت هر رینگیت مالزی امروز در بازار ارز تهران 270 تومان گران شد و در پایان فعالیت معامله گران در عصر روز شنبه 30 تیر، 13150 تومان قیمت گذاری شد.

قیمت لیر ترکیه امروز

امروز قیمت لیر ترکیه در بازار بالا رفته است و با تجربه رشد 20 تومانی که داشت، 1820 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

نرخ امروز درهم امارات در بازار

درهم امارات هم امروز به مانند ترکیه شیب صعودی قیمت را تجربه کرد و 16446 تومان قیمت خورد. هر درهم افزایش ارزش 245 تومانی را تجربه کرده است.

قیمت درهم امارات

قیمت امروز دینار عراق

امروز قیمت دینار عراق هم که همواره ثبات قیمت را تجربه کرده است، مسیری افزایش را در پیش روی خود دید و با رشد دو تومانی، 46 تومان ارزش گذاری شد.

امروز همچنین قیمت بلیت اتوبوس سفر زیارتی اربعین اعلام شد و سخنگوی ستادِ اربعینِ راهداری از آغاز فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین از امروز چهارشنبه در سکو‌های اینترنتی فروش بلیت خبر داد.

مهدی قلی زاد افزود: قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران قابل اجرا تا ۱۵ شهریور ماه با تصویب ستاد مرکزی اربعین، تا پایانه مهران ۹۵۰، خسروی ۸۷۵، چذابه ۹۹۰، شلمچه و باشماق ۹۹۵ و تا تمَرچین ۸۴۰ هزار تومان است.

وی افزود: قیمت بلیت اتوبوس‌های ۴۴ نفره تا مهران ۵۶۵، خسروی ۵۴۰، چذابه ۵۸۵، شلمچه ۶۰۰، تمرچین ۵۰۰ و تا مرز باشماق نیز ۵۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت ریال عمان در بازار

ریال عمان هم امروز تسلیم جو افزایشی حاکم بر بازار ارز تهران شد و قیمت آن با رشد دو هزار و 330 تومانی، به 157290 تومان رسید.

نرخ برابری ریال عمان و دلار آمریکا هم امروز در بازار به 2.6 رسیده است.

ریال عمان

نرخ امروز منات آذربایجان

در میان همسایگان شمالی کشور هم افزایش قیمت ارز حرف اول و آخر را زد. عصر امروز و در پایان معاملات بازار قیمت منات آذربایجان به 35530 تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته 530 تومان بالا رفته است.

قیمت درام ارمنستان در بازار

درام ارمنستان هم امروز به تبعیت از موج افزایش قیمت ها، رشد ارزش دو تومانی را تجربه کرد و 156 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

قیمت لاری گرجستان امروز

آخرین مقصد اروپایی دور دنیای امروز گرجستان است، در این کشور هم قیمت لاری گرجستان همچون سایر ارزهای مرور شده بالا رفت و به 22450 تومان رسید. هر لاری 400 تومان افزایش قیمت داشته است.

نرخ بات تایلند در بازار

امروز قیمت بات تایلند هم با تجربه رشد 43 تومانی که داشت، به 1647 تومان رسید.

خلاصه معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از فعال شدن جناح افزایشی نسبت به روز گذشته داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید