تیلور سوئیفت صنعت گردشگری را متحول کرد

کدخبر: ۶۶۴۱۳۰
اقتصادنیوز: تحقیق جدیدی که توسط شرکت بین‌المللی کولینسون انجام شده، نشان می‌دهد گردشگری ورزشی و موسیقی با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال رشد است و پیش‌بینی می‌شود این دو تا سال 2032 نماینده یک صنعت 1/5 تریلیون دلاری باشند.
تیلور سوئیفت صنعت گردشگری را متحول کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران،  اگر شمارش تعداد افرادی که اخیرا عکس‌های خود را از مسابقات فرمول یک یا کنسرت تیلور سوئیفت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند، از دستتان در رفته، بدانید که تنها نیستید.

تحقیق جدیدی که توسط شرکت بین‌المللی کولینسون انجام شده، نشان می‌دهد گردشگری ورزشی و موسیقی با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال رشد است و پیش‌بینی می‌شود این دو تا سال 2032 نماینده یک صنعت 1/5 تریلیون دلاری باشند.

گردشگری ورزشی عمده این استقبال قابل توجه را تشکیل می‌دهد و طبق آمارها، در سال 2023 ارزش آن به 564/7 میلیارد دلار رسیده است. پیش‌بینی می‌شود این رقم با رشد چشمگیر، در هشت سال آینده به 1/33 تریلیون دلار جهش پیدا کند.

در این میان برآوردها نشان می‌دهد سهم گردشگری موسیقی به 13/8 میلیارد دلار برسد که بیش از دو برابر رقم کنونی آن، یعنی 6/6 میلیارد دلار است. کولینسون در گزارش خود اعلام کرده بازدیدکنندگان شامل افرادی است که با پرواز خود را به یک رویداد رسانده‌اند؛ یا بین‌المللی یا داخل کشور خودشان.

مشروح این گزارش را در اکوایران با عنوان «تیلور سوئیفت و فرمول یک: چگونه موسیقی و ورزش صنعت گردشگری را متحول می‌کنند؟» بخوانید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید