دور دنیا

تغییر فاز قیمت درهم امارات/ لیر ترکیه گران شد؛ دینار عراق متوقف/ عمان مقصدی برای فراریان از گرما

کدخبر: ۶۶۷۲۷۵
اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار ارز تهران بالا رفت و ارزش ریال عمان با تجربه رشد 980 تومانی نسبت به روز گذشته، 152180 تومان نرخ گذاری شد.
تغییر فاز قیمت درهم امارات/ لیر ترکیه گران شد؛ دینار عراق متوقف/ عمان مقصدی برای فراریان از گرما

به گزارش اقتصادنیوز، عمان یکی از کشورهایی است که در طی یک دهه اخیر با برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق و اصولی توانست نام خود را به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار در میان مردم جهان مطرح کند؛ کشوری به دلیل آب و هوای گرم و خشکی که دارد شاید انتخاب همه افراد برای گذراندن اوقات فراغت نباشد. اما جالب است بدانید که این کشور هم دارای منطقه ای جذاب با آب و هوای خوب است که می توانید در تابستان هم رهسپار آن شده و لحظات جذابی را سپری کنید.

شهر صلاله در این کشور حاشیه دریای عمان، در طول تابستان میزبان بسیاری از مردم خلیج فارس و گردشگران و بازدیدکنندگان خارجی است؛ شهری سرسبز که دارای آب و هوایی خنک و معتدل است. صلاله در حالی از بسیاری از توریست های جهان میزبانی می کند؛ که سایر مناطق خلیج فارس با گرمای ۴۰ درجه سانتیگراد دست و پنجه نرم می‌کنند.

میزان ورود گردشگران به استان ظفار، که شهر صلاله در آن واقع شده است؛ رشد چشمگیری در طی یک سال گذشته داشته است و ۱۷ تا ۲۰ درصد افزایش را تجربه کرده است. براساس پیش‌بینی‌ها این میزان گردشگر در سال 2024 به بیش از یک میلیون بازدیدکننده خواهد رسید. اما اگر شما هم برای سفر به این شهر در روزهای باقیمانده تابستان وسوسه شده اید؛ بهتر است قبل از آن با ما در دور دنیای امروز همراه باشید و از آخرین قیمت ریال؛ واحد پول رسمی این کشور در بازار ارز تهران آگاه شوید.

قیمت ریال عمان امروز 28 مرداد 1403

معاملات بازار در حالی برای ریال عمان سپری شد که شیب صعودی قیمت را تجربه کرد. ارزش ریال عمان در پایان مبادلات ارزی بالا رفت و با تجربه رشد 980 تومانی نسبت به روز گذشته، 152180 تومان نرخ گذاری شد.

نرخ برابری ریال عمان و دلار آمریکا هم امروز در بازار به 2.6 رسیده است.

قیمت دینار عراق امروز

امروز در بازار قیمت دینار عراق به مانند روز گذشته ثبات قیمت را تجربه کرد و با نرخ 44 تومان، در پایان معاملات خرید و فروش شد.

ریال عمان

آخرین قیمت درهم امارات امروز

درهم امارات که دو روزی است در کانال 15 هزار تومان جا خوش کرده و نوسان محدودی را به ثبت رسانده است. عصر امروز با روند صعودی معاملات را بست و 15894 تومان خرید و فروش شد. ارزش درهم در پایان امروز رشد 102 تومانی داشته است.

نرخ امروز لیر ترکیه در بازار

معاملات امروز برای لیر ترکیه هم مسیری جز افزایش قیمت در نظر نگرفت و ارزش واحد پول رسمی این کشور همسایه ایران با تجربه رشد 10 تومانی، به 1730 تومان رسید.

لیر ترکیه

قیمت منات آذربایجان امروز

منات آذربایجان، واحد پول رسمی همسایه مشترک ایران و ترکیه هم امروز را در شرایطی سپری کرد که افزایش قیمت را در پیش گرفت. ارزش هر منات در پایان فعالیت امروز بازار ارز تهران به 34340 تومان رسید که 220 تومان نسبت به روز گذشته بالا رفته است.

قیمت درام ارمنستان در بازار

امروز همچنین قیمت درام ارمنستان که ریزش قیمت را در روز گذشته تجربه کرده بود؛ یک تومان بالا رفت و به 151 تومان رسید. درام یکی از کم نوسان ترین ارزها موجود در بازار تهران است.

لاری گرجستان

نرخ امروز لاری گرجستان

قیمت لاری گرجستان در جریان معاملات بازار ارز تهران هم افزایش 130 تومانی را تجربه کرد و در شرایطی معاملات را به آخر خط رساند که 21930 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

قیمت بات تایلند در بازار

امروز قیمت بات تایلند هم به مانند ارزهای مربوط به کشورهای اروپایی و غرب آسیا روند صعودی داشت. هر بات 1680 تومان قیمت خورد و رشد 10 تومانی را تجربه کرد.

نرخ امروز رینگیت مالزی

در نهایت امروز رینگیت مالزی هم در مدار افزایش قیمت حرکت کرد و در جریان مبادلات ارزی بازار 13180 تومان خرید و فروش شد. هر رینگیت نسبت به روز پیش 80 تومان رشد قیمت داشته است.

خلاصه معاملات امروز از تغییر مسیر بازار ارز تهران از مسیر نزولی به مسیر صعودی حکایت داشت که در پی آن جناح افزایشی دست بالا را در اختیار گرفت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید