خبر مهم وزارت جهاد درباره گوشت یارانه‌ای

کدخبر: ۶۶۷۴۲۱
اقتصادنیوز: علیرضا پیمان‌پاک خبر داد: با توجه به نیاز بازار، واردات گوشت قرمز تا پایان سال ادامه دارد.
خبر مهم وزارت جهاد درباره گوشت یارانه‌ای

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سالانه ۱۷۰ هزار تن گوشت منجمد و گرم وارد کشور می شود گفت: با توجه به نیاز بازار، واردات گوشت قرمز تا پایان سال ادامه دارد.

 علیرضا پیمان پاک افزود: مساله کل کالاهای اساسی یک سری بحران‌هایی را داشت که الحمدالله بخش عمده‌ای از آن حل شد تا موضوع بحث گوشت، در مورد گوشت قرمز در جلسات و نشست‌های مختلف در یکی دو سال گذشته توضیحاتی دادیم به خاطر مشکلات خشکسالی، مساله نهاده‌ها همه دچار مشکل بودیم.

به گفته وی، با یک سال برنامه‌ریزی سنگینی که در وزارت کشاورزی با همکاری ارگان‌های دیگر مانند بانک مرکزی و جاهای مختلف داشتیم ما توانستیم طی یک سال مستمر تأمین نهاده کنیم، نهاده مهمترین موضوعی است که می‌تواند ترمیم کند زنجیره‌های پروتئین کشور را، دامداران خودشان به زعم گزارش‌هایی که موجود است طی یک سال گذشته نهاده‌های مختلف اعم از جو به طور فراوان و مستمر با قیمت‌های زیر نرخ‌های مصوب در اختیارشان قرار گرفت و این منجر به این شد که بخشی از این زنجیره ترمیم شد. ما در حوزه مرغ شاهد بودیم مرغ به دلیل این که دوره تولیدش دوره کوتاه ۴۵ روزه است طی یکی دو دوره با برنامه‌ریزی که وزارت جهاد داشت به ثبات رسید

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید