چه تعداد واحد نهضت ملی مسکن تحویل داده شد؟

کدخبر: ۶۶۹۲۹۴
اقتصادنیوز: علی محمد زنگانه اظهار کرد: در گلستان برای بیش از ۶۲ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی در ۳۳ ماه گذشته پروانه صادر و یا عملیات ساخت آنها آغاز شده است.
چه تعداد واحد نهضت ملی مسکن تحویل داده شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، استاندار گلستان اجرای طرح نهضت ملی مسکن را یکی از نیازهای ضروری مردم برشمرد و گفت: پنج هزار واحد مسکونی در ۳۳ ماه گذشته تحویل مردم استان شد.

علی محمد زنگانه روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های مسکن در روستای حاجی‌قوشان گنبدکاووس به خبرنگاران، اظهار کرد: در گلستان برای بیش از ۶۲ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی در ۳۳ ماه گذشته پروانه صادر و یا عملیات ساخت آنها آغاز شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ هزار مورد از پروانه‌های صادر شده مربوط به روستاهاست که بیش از ۱۷ هزار واحد با انعقاد قرارداد وارد عملیات ساخت و ساز شده که ۱۰ هزار واحد آن مرحله سفت کاری را رد کرد و پنج هزار واحد آن تحویل مردم شده است.

استاندار گلستان گفت: به صورت متمرکز در استان ۱۷۷ طرح هادی به بهره برداری رسید که سهم گنبدکاووس با توجه به تعداد بالای روستاها ۲۱ طرح هادی است.

زنگانه افزود: امروز شاهد افتتاح سیصد و هجدهمین واحد مسکونی که از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال ساخته شده در روستای حاجی قوشان هستیم و در ساخت آن الگوی معماری اسلامی رعایت شده است.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن علاوه بر روستاها در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هم به عنوان قائم مقام مسکن و شهرسازی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید