2 هزار واحد مسکن ملی در زنجان تحویل شده است

کدخبر: ۶۶۹۴۸۰
اقتصادنیوز: استاندار زنجان گفت: نزدیک به ۷۰۰۰ واحد تمام‌ شده و ۲۰۰۰ واحد تحویل داده شده و بیش از ۴۰۰۰ واحد هم تقریباً آماده است.
2 هزار واحد مسکن ملی در زنجان تحویل شده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن افشارچی امروز (پنجشنبه، هشتم شهریور ماه) در آیین بهره‌برداری از ۷۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در زنجان که همزمان با هفته دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه اتفاقات مسکن ملی قطعاً از تلاش‌های ویژه شهید رئیسی بوده است، اظهار کرد: در مجموعه مربوط به مسکن ملی بخصوص تغییراتی که داشتیم، نتیجه آن چیزی که من در جریان هستیم تا حدودی باعث آرامش شده و روند کار پروژه‌ها در سرآشیبی افتاده است. نزدیک به ۷۰۰۰ واحد تمام‌ شده و ۲۰۰۰ واحد تحویل داده شده و بیش از ۴۰۰۰ واحد هم تقریباً آماده است که این واحدها هم یا تحویل داده شده‌اند یا در مرحله تحویل و انتخاب واحد هستند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: امروز از بخشی که بازدید شد، روند کار امیدوارکننده بود و کل پروژه بزرگ مسکن ملی زنجان که در حوزه ساخت بالاترین و بزرگ‌ترین بود و حالا هم بزرگ‌ترین حجم را در کشور دارد و روند امیدوارکننده است.

وی تاکید کرد: من از مردمی که این خانه‌ها برای آنها ساخته می‌شود و خودشان و دولت دارند تامین مالی می‌کنند، به‌خاطر صبرشان تشکر می‌کنم. کار و پروژه بزرگ معمولاً عدم قطعیت‌هایی دارد. در این بین، مردم صبر کردند و من و سایر دست‌اندرکاران نیز تلاش کردیم و اکنون پروژه به سرپایینی افتاده است. امیدواریم تا پایان سال به ۱۰ هزار واحد تحویلی برسیم و سال بعد هم پرونده‌اش بسته شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید