آخرین آمار واحدهای آماده شده در نهضت ملی مسکن

کدخبر: ۶۷۰۲۶۱
اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده سازی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در سراسر کشور خبر داد.
آخرین آمار واحدهای آماده شده در نهضت ملی مسکن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تامین زمین برای شهرهایی که نیاز به زمین در آنها وجود دارد پیگیری و اجرایی شده است گفت: پیگیری الحاق اراضی مسکونی در دستور کار قرار گرفته است، تصویب مکانیابی شهرک‌ها و توافق با نهادها و بخش خصوصی اجرایی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های آماده‌سازی اراضی شهری و شهرک‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است.

خبر مرتبط
اختصاص 100 هزار هکتار زمین با هزینه صفر به مسکن ملی

اقتصادنیوز: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت مسکن وارد فاز ساخت و اجرایی شده است، گفت: این زمین‌ها با هزینه صفر اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: پیگیری آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در کشور برای رفع مشکلات موجود و تسریع اجرای این پروژه‌ها به صورت هفتگی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید